25/8-2007 del 2
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Hej hej! Vi har nu beslutat oss för att vi skippar företagsköp i vår vilket innebär att vi åker på bröllopsresa direkt efter bröllopet, inte fy skam! Så det ska bokas i veckan förhoppningsvis.
Annars funderar jag just nu mest på om vi ska ha runda eller avlånga bord, jättesvårt!
Hur går det för dig Annisen?
Noomi
Jo då det går ju framåt. Jag har ju bokat bröllopsresa som jag skrev i en annan tråd jag startade (kom på sen att vi hade ju faktiskt en egen tråd vi 25/8 brudar
Känns ätte bra att vi valde Kroatien, betalade in den första avgiften i går.
Nu är det inte alltför många dagar kvar tills jag ska åka och prova brudklänning. Har bokat tid till på fredag
Ska bli så himla roligt, känner mig helt uppspelt!!!
Är det ngn mer som snart ska prova klänning?
Nu har jag och fotografen pratat
Hon följer med oss till vigseln också, känns underbart och som väl investerade pengar
Hej hej! Vad kul att det går framåt! Jag borde väl ta tag i det där med klänning snart. Precis som jag borde ta tag i min (högst personliga) missuppfattning om att godis är bra när man ska gå ner i vikt. :D
Kul med fotografen också, vår ska också vara med under själva vigseln. Vill absolut ha bilder från vigselakten och gästerna vill säkert hellre koncentrera sig på att lyssna istället för att fotografera.
Noomi
Godis är väldigt gott
Jag håller på att gå ner i vikt, började 1 januari och har gått ner nästan 3 kg så bara man är evis går det och man måste tillåta sig att äta lite gottis en dag i veckan, annars blir det outhärdligt!!
har ni skickat era inbjudningar eller när tänker ni göra det?
Henriks blivande fru
Jag tror att vi skickar dem så att gästerna har dem den 25/5, alltså 3 månader innan.
När funderar du på att skicka?
Annisen - Vad duktig du är! Själv har jag noll självdisciplin, men jag skyller allt på min godisgris till sambo!
Henriks blivande fru - Jag hade tänkt att skicka dem i maj, men både mamma och några av gästerna tyckte att jag skulle skicka ut dem i april. Dels bor vi i en riktig turiststad och dels lägger nog många semstern så sent som möjligt nu för tiden... kan vara svårt att få boende med andra ord.
Noomi
Tack
Du kan du också!!!
Jag och en av min närmsta vänner går ner i vikt i hop, är ute och går och peppar varandra. Det är skönt att ha någon som är i samma sits!