• A n n i s e n   25/8 - 2007

25/8-2007 del 2

Hej tjejer!

Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny

Hur går det för er?

• Svar på tråden 25/8-2007 del 2
  • Nattson

Att posta inbjudningarna fick det att vända sig i magen Tyvärr har det visat sig att två av våra inbjudningar har kommit bort. Så vi måste skicka ut nya till dem.
    I dag ringde jag min frissa, men hon var på semester så jag måste ringa henne nästa vecka.
    Igår var jag i Skokloster och besökte kyrkan där vi ska gifta oss. Det var en lite märklig känsla någ jag gick upp för gången och tänkte att här ska jag gifta mig snart! Härligt!!!!

• Stina augusti

Jag vet, man blir ju helt galet pirrig i magen!!! NU känns det verkligen på riktigt, innan fanns ju allt bara i våra egna tankar... JAG ÄR SÅ LYCKLIG ATT JAG KAN SPRICKA!!!

;O) - vilken fin sida ni har!!!

Jag är så känslosam idag att jag får tårar i ögonen av vad som helst känner jag... Hur ska det i så fall gå den 25 augusti?! Tårkalas?!

• Nattson

Jag kommer garanterat att ha ett tårkalas den 25aug... Oj oj. Bara en titt på mamma och det är kört. när jag provade min klänning var det nära tårar och när mina tärnor provade klänningar så var det också nära till tårar! Om vi får några tal så kommer det att bli tufft att inte gråta tror jag.

• ;o)

Vattenfast mascara och näsduk för hela slanten.

• kluddan

så det är många här som redan postat inbjudningarna? känner jag mig sent ute här ju Vi tänkte ha osa 1/8, ser att många har osa långt innan dess

Är det många här som beställt klänning också? Jag tänkte ju då beställa från littlecoral.com, kanske dax o göra det nu då?

• ;o)

Tack förresten Stina augusti och Noomi.

• Nattson

Kluddan, det är upp till var och en när det gäller inbjudningar. Men det styrs nog lite av om man har catering osv. När man måste ange det faktiska antalet på de gäster som man ska ha osv.
    Jag beställde min klänning i feb och väntar nu på att den ska komma i slutet av maj eller början av jun
    Det ska bli så spännande när den kommer!

• ;o)

Jag har beställt min klänning (och fått den också). Det är ju alltid lite vanskligt att beställa klänningar om man får justera och sånt i efterhand, så det kändes bättre att vara ute i god tid.

Vi satte osa innan semestern. Jag kan tänka mig att det kan glömmas bort enklare om folk är iväg på resor och dylikt. Hade det inte varit semestertider så hade vi nog satt senare osa.

;o)

Vilken tjusig hemsida

kluddan
    Min klänning har anlänt, hänge kvar i affären då jag tycker den hänger säkrast där. Ska justera klännigen i slutet av juli.

• kluddan

ska minsann jag med in o fixa med min klänning nu i helgen Skulle man mot förmodan gå ner nåra kilo får man ju ha lite tid på sig att sy in den

Hur ligger ni annars till i planeringen? Vi har bokat kyrka o lokal. Fixat med sambons ring (han ska ha 2) köpt kostym till mannen o hans bestman. Sen ska mina föräldrar fixa med maten så det slipper jag tänka på

• Noomi

Alltså folk är så roliga! I vår inbjudan har vi o.s.a som rubrik och sen står det att senast den 1 juli vill vi veta om de kan komma eller inte. Solklart va?
    Svara kan de göra genom att ringa oss eller maila en speciell svarsadress.
    Nu har jag fått mail från en kompis till en helt annan mail där han skriver att han inte vet om jag behöver ett "ja, tack", men att jag får ett i alla fall.
    Ska jag gissa mig till det annars då eller? Visst, han har sagt tidigare (innan inbjudan gick ut) att han gärna kommer, men man vill ju vara säker.
    Ingen av mina närmsta vänner har svarat heller, därmot fick jag reda på i helgen att alla har bokat hotell.
    De är för söta! :D

• Noomi

Anledningen till att killen inte visste om han skulle svara eller inte var pga att han inte fått nån inbjudan. Satan! Tänk om fler kommit bort, är skitnervös nu!
    Tycker ni man ska skicka iväg ett massmail för att kontrollera att alla har fått?

Noomi

Skicka i väg ett mail till alla du kan, skadar ju inte.

Hur kan det va att inte inbjudan kommit fram?! Är det de inbjudningar som har skickats utomlands? Vad 17 är det med posten egentligen....

• Noomi

Annisen - Nej, precis... det skadar ju inte. Ska ta och göra det.
    Nej, det var inte utomlands. Killen är inneboende hos en annan kompis + hans tjej, och de hade fått inbjudan. Tror han är skriven där, men jag fick post till min nya adress innan jag var skriven där, så det borde inte heller ha varit något problem i sådana fall.
    Usch vad trist!

Noomi

Ja vad lustigt, inte kul att inte veta om alla inbjudningar har kommit fram.

Svar på tråden 25/8-2007 del 2