• A n n i s e n   25/8 - 2007

25/8-2007 del 2

Hej tjejer!

Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny

Hur går det för er?

• Svar på tråden 25/8-2007 del 2
  • 2007 Bröllop

Nu har jag läst igenom hela tråden, men kan inte hitta några infoblad

• 2007 Bröllop

Tack för länkarna.
    På nästan alla jag har sett så är tyvärr texten så liten att man inte kan läsa vad som står. Men det kanske är det som är meningen. Man kanske inte vill lägga ut det här på Bröllopstorget...

Jag får försöka tänka själv istället... Men det är jobbigt

• Nattson

Hej!

Hoppar in om jag får? Gifter mig också den 25aug i år. Vi skickade ut våra inbjudningar veckan före Påsk. min sambo har gjort en hemsida där man kan gå in och läsa om olika detaljet tex boende osv. Det varkar funka bra

Har ni alla hittat klänningar? Jag väntar på att min ska skickas från London. Men det lär dröja till slutet av maj/början på jun.
    Hur är det med era blivande? Har de provat kläder? Min har inte ens tittat efter några....

2007 Bröllop
    Jag har gjort ett väldigt enkelt infoblad i word med textfärg i vinrött, bara att skriva ut och skicka med. Inget speciellt faktiskt..det står om vägbeskrivning till kyrkan, festlokal, att man ska anmäla allergier och speciella önskemål om kost samt vart man hör av sig om man vill hålla tal.

Nattson
    Min klänning har kommit och min blivande har provat och bokat kläder.
    Skulle vara kul att se din klänning

• ;o)

Sorry 2007 Bröllop -

Jag tänkte mest på inbjudningarna. Lilla Li har lagt ut sitt infoblad i en annan tråd: brollop.li-design.nu/infoblad.pdf. (Hoppas det är ok att visa den här oxå, Lilla Li )Personligen har jag all övrig information på vår Weddingannouncer.

Nattson

Det var mig en snygg klännig

• Nattson

Tack Annisen! Har du lagt ut en bild på din längre bak i tråden?

Svar på tråden 25/8-2007 del 2