25/8-2007 del 2
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Hej Annisen,
Guuud vad fina, det är bara att gratulera! Supersnyggt med blommönstret, och fint att kuverten blir i samma stil! Har ni skickat ut dem nu under helgen?
Har tyvärr ingen bild på våra, vi har beställt dem efter egna önskemål hos ett tryckeri, så de finns inte på någon hemsida... Vi har ett tjockare omslag i vitt (Conqueror från MAP) i 300 g med vårt monogram präglat på framsidan, sen har vi samma papper i tunnare kvalité ( 100 g ) inuti med själva inbjudningstexten. Och en champagnefärgad sidensnodd som håller ihop omslaget och instickspappret. Blev jättefina, jag är så glad Vi skickar ut våra första veckan i maj, ska bli så roligt
Stina augusti
Roligt att du gillar inbjudningskorten.
Era låter fina.
Jag la våra på postlådan i dag så i morrn borde de anlända Ska bli så kul, ungefär 2/3 av de inbjudna vet inte om att vi ska gifta oss så det blir en överraskning
Gud vad spännande! Hur fasiken har ni lyckats hålla det hemligt?
Ja det har ej varit helt enkelt att hålla sig
men det e lite kul att överraska också!!
A n n i s e n 25/8 - 2007
Nog tyckte jag att det pirrade till lite extra i magen när jag postade inbjudningarna.
Och när telefonen ringde hemma dagen där på var jag lite spänd på ifall det var några gäster eller inte...
Nu på lördag kommer min kusin från London hit. Vi ska åka och titta på en klänning som hon ska ha, eftersom hon är min tärna. Min bästa kompis som också ska vara tärna har redan provat klänningen. Så det ska bli spännande!
oj oj jag tror att jag har blivit lite knäpp sen vi skicade ut inbjudningarna, har drömt konstiga bröllopsdrömmar 2 nätter i rad nu
Bokade i dag hon som ska sminka mig, känns skönt att ha fixat!!
Jag har drömt flera mardrömmar om bröllopet. En var bla annat att jag stod i kyrkan framme vid altaret. När jag tittar ner på min klänning ser jag att jag har en gamal potatis säck på mig. I panik tar jag tag i mamma som säger att jag är jättefin. Tårarna strömmar ner för kinderna och jag vill inte gifta mig alls. tillslut syr mamma på några pärlor så att det ska se bättre ut... Men jag hinner vakna innan gästerna kommer in i kyrkan.
Ha ha ha Nattson ... hjärnan är ju bara för konstig ibland!
Kan ju tillägga att jag inte har drömt så mycket knäppt ännu, men däremot så sover jag jätte"ytligt", vaknar vid minsta lilla och ligger o funderar o planerar. Och det är omöjligt att somna om! Som om det inte räckte med allt tänkande på dagtid!
Nattson
Ja det kan bli hur tokigt som helst