25/8-2007 del 2
Och här är jag oxå! Ska liksom er andra gifta mig den 25:e augusti.
Noomi -
Jag tycker att din Remboklänning är fantastisk! Får man fråga vad du skulle få betala för den?
Och här är jag oxå! Ska liksom er andra gifta mig den 25:e augusti.
Noomi -
Jag tycker att din Remboklänning är fantastisk! Får man fråga vad du skulle få betala för den?
Noomi -
De är verkligen jättevackra! Du kommer att se ut som en älva i den...
Vi hade nog tänkt att skicka dem i mitten-slutet av april nån gång.
A n n i s e n 25/8 - 2007 -
Oooooooh vad jag är avundsjuk! Jag har provat en massa klänningar och jag skulle verkligen vilja känna som du. Får man fråga var du var och provade, som hade så många fina klänningar?
Jag säger det igen OOooooooooo - den är ljuvlig!!! Får man fråga vad den kostade? Du kommer att vara såååå vacker!!!
Min marängklänning finns bara i mitt huvud än så länge , men din butik i Vinslöv verkar ju ha det mesta. Synd att man inte är skåning .
Jag har inte tänkt att skicka inbjudningarna förrän i mitten på april, så jag har inte börjat fixa med dem ännu. Har dock valt ut papper och jag vet på ett ungefär hur de ska se ut. Tänkte kolla lite mer på torsdag, då har jag en semesterdag och har lite tid att springa i affärer. En normal vardag hinner man ju aldrig dit efter jobbet...
Ja, det skadar aldrig med en liten utflykt...
En helt annan undring...
Vad ska ni ha för psalmer och andra sånger i kyrkan?
De klassiska sommarpsalmerna "Den blomstertid" och "En vänlig grönska" är ju jättevackra, men passar de bättre i början på sommaren? Känns liksom lite midsommar?
Kanske ska man sjunga någon av dem som har en klassisk melodi men med annan text, tex "Till man och kvinna gjorde han"?
Hur tänker ni, och har ni fixat musiker och solister? När jag ändå är inne på ämnet - vad ska ni ha för ingångs- och utgångsmusik?
Idag gick jag förbi vår klänningbutik - och i skylten hängde din klänning (fast den gammelrosa)! Jag gick in och fick prova den. FANTASTISK!!! OJ vad fin den är! Mycket finare än på bilden! Jag vill inte ha nåt släp på min klänning, och hade det inte varit det så hade jag nog tjyven beställt en! De skulle dock ha 7400:- för den, så det kanske lönar sig att åka till Vinslöv i alla fall .
Jag har beställt min ring idag oxå, och beställt papper till inbjudningarna - så jag är nöjd med min dag.
Noomi -
Mjae, de sa att jag ev kunde ta av en bit, men eftersom vi ska gifta oss utomhus så vill jag inte ha nåt släp alls.
Ringen är en likadan som min förlovningsring, rött guld och slät, fast med 15 diamanter längs ena kanten (de är hälften så breda som ringen, så de går in till mitten). Begripligt?