25/8-2007 del 2
Noomi -
Meddela gärna vilken sorts tårta ni fastnar för imorgon... Vilka ska ni välja emellan?
Noomi -
Meddela gärna vilken sorts tårta ni fastnar för imorgon... Vilka ska ni välja emellan?
A n n i s e n 25/8 - 2007 -
O herrejösses, det låter som värsta konstverket. Vad går en sån skapelse på per bit?
Mums full i bubblan - dunderbra pris också ju!
Lindza -
Näpp - jag är från Småland.
Noomi -
Härligt när man har såna där dagar när man kan bocka av stora saker. När man känner att man kommer nån vart i planeringen, och alla ens funderingar helt plötsligt ska bli verklighet.
Noomi -
Jag hade min sån dag i torsdags när jag beställde ring och papper till inbjudningarna - det är väl de som står näst på tur, inbjudningarna alltså.
Jag är jättenyfiken på vad du har hittat för klänning, eftersom du också ska vigas utomhus... Kan du inte maila en bild istället om du inte vill lägga ut en länk här? Min adress är future-mrs-grek@hotmail.com om du känner för det.
Tack Noomi!
Som sagt - helt rätt val!
Ska ni gifta er i Sverige? Det står säkert nånstans, men jag orkar inte leta.
Ingen aning om vikten på pappret, jag har beställt ett som är 30x30 cm (ska dela dem på mitten) med präglad text. Det är nog egentligen för scrapbooking eller nåt liknande, men det är så vackert i sig själv att man knappt behöver göra nåt mer med det.
Ska du fixa häftet själv eller lämnar du in det till tryckning? Vad ska du ha för färger?
Louise77 -
Låter jättefint! Jag skulle oxå vilja ha en färg som är genomgående, men kan inte komma på nån... så det får väl bli vitt.
Skickar nog våra i mitten, slutet av april tror jag.
lotta 49 -
Jättefin! Kul att höra att kinaimporten funkar, jag har (nog, nästan) bestämt mig för att beställa en nu i veckan. Det är väl kanske bra att göra det ett tag innan så att man i västa fall har tid att hitta en annan om den man beställer skulle visa sig vara katastrof...
Hur kommer det sig att ni blev tvungna att byta datum?
Vad kuuuuul!!! Spännande!!!
Ojdå lotta49 -
Men du är jättevälkommen till vår tråd istället! Måste kännas skönt att det löste sig så smidigt med ombokningen av kyrka o lokal osv. Nu är ju i fas med oss andra, så du behöver inte känna någon stress. Jag gör i alla fall inte det, och jag har ens inte hittat nån klänning ännu...
KUUUUL!!! Har du nån bild? Kanske finns en nånstans här i tråden, men orkar inte leta...