Inlägg från: A n n i s e n 25/8 - 2007 |Visa alla inlägg
  • A n n i s e n   25/8 - 2007

25/8-2007 del 2

Hej tjejer!

Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny

Hur går det för er?

• Svar på tråden 25/8-2007 del 2

Noomi

Jo då det går ju framåt. Jag har ju bokat bröllopsresa som jag skrev i en annan tråd jag startade (kom på sen att vi hade ju faktiskt en egen tråd vi 25/8 brudar

Känns ätte bra att vi valde Kroatien, betalade in den första avgiften i går.

Nu är det inte alltför många dagar kvar tills jag ska åka och prova brudklänning. Har bokat tid till på fredag
    Ska bli så himla roligt, känner mig helt uppspelt!!!

Är det ngn mer som snart ska prova klänning?

Nu har jag och fotografen pratat
    Hon följer med oss till vigseln också, känns underbart och som väl investerade pengar

Noomi

Godis är väldigt gott
    Jag håller på att gå ner i vikt, började 1 januari och har gått ner nästan 3 kg så bara man är evis går det och man måste tillåta sig att äta lite gottis en dag i veckan, annars blir det outhärdligt!!

Henriks blivande fru

Jag tror att vi skickar dem så att gästerna har dem den 25/5, alltså 3 månader innan.

När funderar du på att skicka?

Noomi

Tack
    Du kan du också!!!
    Jag och en av min närmsta vänner går ner i vikt i hop, är ute och går och peppar varandra. Det är skönt att ha någon som är i samma sits!

Oj då man kanske är sent ute med att skicka inbjudningarna, först hade jag tänkt skicka ut i april...

Malin johansson

Kul att du beställt vigselringen, vilken blev det?

Vad ni är duktiga som gör era egna inbjudningar

Jag är inte så pysslig med sådant, gillar endast att pyssla med färdiga saker

Svar på tråden 25/8-2007 del 2