Inlägg från: A n n i s e n 25/8 - 2007 |Visa alla inlägg
  • A n n i s e n   25/8 - 2007

25/8-2007 del 2

Förresten, blev ni andra lite nojjiga när ni skulle skicka ut korten?

Sånt som jag har varit helt säker på innan började jag att i frågasätta som om kortet var bra, var texten bra (vi har en personlig text på rim..)..tack och lov är jag nu i balans igen och är nöjd men det var ju inte kul när man började nojja...

Antagligen är man pirrig för nu på tisdag får ALLA veta

Stina augusti
    Skönt om att man inte är själv om sina nojjigheter

Det finns länk till våra kort på sidan 28.
    Har du ngn bild på dina?

Stina augusti

Roligt att du gillar inbjudningskorten.
    Era låter fina.

Jag la våra på postlådan i dag så i morrn borde de anlända Ska bli så kul, ungefär 2/3 av de inbjudna vet inte om att vi ska gifta oss så det blir en överraskning

Ja det har ej varit helt enkelt att hålla sig
    men det e lite kul att överraska också!!

oj oj jag tror att jag har blivit lite knäpp sen vi skicade ut inbjudningarna, har drömt konstiga bröllopsdrömmar 2 nätter i rad nu

Bokade i dag hon som ska sminka mig, känns skönt att ha fixat!!

Nattson

Ja det kan bli hur tokigt som helst

Skulle va kul om ni vill dela med er om hur er bröllopsdag kommer se ut från morgon till kväll

;o)

Härligt att det går framåt med inbjudningskorten

Roligt att läsa om era scheman för dagen

Vi har tänkt att starta dagen med gemensam frukost..

kl 7:00 Hos frissan, där mina 3 tärnor möter upp! Hon som ska sminka oss kommer till frisörsalongen och sminkar oss på plats.

När jag är hos frissan kommer våra marskalkar hem till oss och byter om tillsammans med min blivande man

kl 10:45 Äter vi och våra tärnor och marskalkar en lättlunch hemma hos oss i vårt hus.

kl 11:30 Åker vi till fotografen, tar 45 min dit. Vi kommer att fotograferas i och utanför Teleborgs slott.
    Efter vi är klara med bilderna äter vi om vädret tillåter picnic utanför slottet.

Senast kl 14:15 åker vi tillbaka hem till oss för att göra de sista toabestyren och ha gott om tid att vara i kyrkan till vigseln börjar kl 16.00.

ca 16:40 Gratulationer och lite mer fotografering

Innan vi anländer till festlokalen kommer värdparen och toastmaster att underhålla gästerna med fotografering och information.

ca 17:30 Brudskål utomhus om det är sol

ca 17:45 Börjar middagen

ca 20:30 Orkestern drar igång. Vi dansar vår vals (eller ngt annat..har ej bestämt ännu..

Groggbord sätts fram

ca 22:30 Tårtdags

Mer dans och PARTYYYY!!!

ca 02:00 Vickning

Sedan förhoppningsvis ännu mer party

Nattson

Känner du inte dem som du ska gå till så väl, så kanske det är för kort varsel...Det kan ju vara svårt att veta exakt hur det kommer bli om du nu inte blir nöjd, men är de duktiga så ha de förhoppningsvis förmåga att göra dig nöjd på din stora dag och ändra det du inte gillar under prouppsättning och provsminkning..hoppas jag

Jag ska gå till min frissa som jag har gått till i många år. Hon är jätte duktig och jag vet att det kommer blir hur bra som helst. Hon kommer kunna få det som jag VILL, vi känner varandra och hon är jätte duktig så jag tänker göra min provuppsättning veckan innan.
    Sminkösen känner jag också sen innan och jag kommer träffa henne samma vecka,hon går in på sin sem och fixar mig..
    Tycker det känns lungt

Nattson

Om du redan är osäker så ta provuppsättningen och sminkningen så långt innan du kan!!!
    Självklart ska du va nöjd på din stora dag!

Vi har osa den 15/7.

Jaså det är 4 månader innan man kan skriva ut papperna om hindersprövning, trodde det var 3 mån..ojoj var tiden går..

kluddan
    Kör på kostym on ni vill det

Min blivande ska ha frockcoat

Kostym är alltid snyggt så det är ju absolut inte fel

Tyckte själv att det var ganska dyrt att hyra frockcoatsutstyrseln, mem men....

Har skrivit ut papperna från Skatteverket om hindersprövning o anmälan om efternamn, hoppas vi begriper oss på dem
    Ngn som fyllt i?
    Ska läsa igenom dem nu...

Brud0708

Tack för infon, det är mycket som ska tänkas på

;o)

Vilken tjusig hemsida

kluddan
    Min klänning har anlänt, hänge kvar i affären då jag tycker den hänger säkrast där. Ska justera klännigen i slutet av juli.

Noomi

Skicka i väg ett mail till alla du kan, skadar ju inte.

Hur kan det va att inte inbjudan kommit fram?! Är det de inbjudningar som har skickats utomlands? Vad 17 är det med posten egentligen....

Noomi

Ja vad lustigt, inte kul att inte veta om alla inbjudningar har kommit fram.

Svar på tråden 25/8-2007 del 2