25/8-2007 del 2
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Och här är jag oxå! Ska liksom er andra gifta mig den 25:e augusti.
Noomi -
Jag tycker att din Remboklänning är fantastisk! Får man fråga vad du skulle få betala för den?
Hej ;o)! Ca 8900 skulle den kosta. Inte så jättemycket för att vara Rembo, men jag hade hoppats på mindre pga mindre tygåtgång. :D
Noomi -
De är verkligen jättevackra! Du kommer att se ut som en älva i den...
Haha, tack så mycket! :)
Fast jag vet ju inte om det blir den än, har sjukligt svårt för att bestämma mig.
Nu har jag också fått svar från MB, de är jäkligt sura på AD...jag med!!!
Bellis kostar 6849:- samma som AD 701:an så det blir nog svårt det här, de har den hemma i ivory och rosa. Tjohoo!
;o)
Du e oxå välkommen!
Vad kul att vi börjar bli så många, men jag undrar vad de andra tjejerna som skrev i tråden innan håller hus ?!!
Var är ni tjejer?
Noomi
Har du bestämt hur det blev med borden? Hur många gäster blir ni?
Halloj tjejer! va många inlägg det var nu när jag kikade in här:) Var tvungen o läsa igenom de sista sidorna;) Vi har inte gjort så mycket den sista månaden. I slutet av denna månad ska jag hämta klänningen. Har ni kollat nå efter skor, börjar de få in nå vita skor i butikerna? Själv vill jag ju ha Nixa skor, fast vi får se hur det blir. Vi ska börja leta lite papper till festprogramen. Ska ni ha vigsel program? Ingen vigsel som jag har varit på har haft det. men jag tror att vi ska det. Något förslag vart man kan köpa papper till bra pris??
Annisen - Nej, vi har inte bestämt ännu, måste ut till lokalen och mäta.
Malin Johansson - Jepp, vi ska ha festprogram... kan inte tipsa om billigt papper dock.
Skor ska jag åka till London och shoppa, en ypperlig ursäkt till att få åka dit!
Var ska ni ha er fest någonstans? Har ni hyrt något ställe eller bokat in er på en restaurang, vara hemma eller?