Inlägg från: A n n i s e n 25/8 - 2007 |Visa alla inlägg
  • A n n i s e n   25/8 - 2007

25/8-2007 del 2

bupan

Vilken ljuvlig klänning!

Ciceli
    Välkommen du med!

Vi har faktiskt redan en uppbokad dag.
    Vi kommer att äta en go frukost på morgonen då vi kommer vara ensamma med varadra. Sedan kommer vi att vara med våra tärnor och marskalkar (syskon o respektive) fram till bröllopet. Vi ska friseras, fotas osv. Det känns jätte bra att tillbringa dagen med dem, vet redan att vi kommer att ha jätte kul
    Däremot hoppas jag ju då att vår dag inte kommer bli stressig, som det känns nu är schemat för dagen jätte bra .

Ja det hade varit skönt att få lite tid för sig själva, men det är ju bara att dra sig undan lite och mysa med varandra

Noomi
    Kul att provsmaka!! Jag väntar svar från henne jag mailade om tårtan och sen mailade jag Atelje Mb igen, har hittat en till klänning som jag blivit kär i Inte lätt det här att bestämma sig!!

Har du ngn klänning som du tittar på och drömmer om?

Ja visst är den fin Jag har börjat titta mer och mer på maränger, det var otänkbart innan för min del...ja herregud vad är det med en

Jag tycker att det börjar ta allt längre tid innan man får svar av Atelje MB, innan svarade de samma dag. Jag skickade ett mail i måndags jag inte har fått svar på, de börjar väl tröttna på mig och alla mina tusen mail jag skickat dem

Nu har jag också fått svar från MB, de är jäkligt sura på AD...jag med!!!

Bellis kostar 6849:- samma som AD 701:an så det blir nog svårt det här, de har den hemma i ivory och rosa. Tjohoo!

;o)

Du e oxå välkommen!

Vad kul att vi börjar bli så många, men jag undrar vad de andra tjejerna som skrev i tråden innan håller hus ?!!
    Var är ni tjejer?

Noomi

Har du bestämt hur det blev med borden? Hur många gäster blir ni?

Malin johansson

Jag har skor, har köpt ett par från cellini, de är i skimrande siden från www.have2have.se. Superfina, sköna och bra pris!!
    Ja vi ska ha vigselprogram.

Rosenhaga
    Vi ska ha vårt fest på en bygdegård som ligger vid vattnet. Det är en jätte mysig och välskött lokal med högt i taket

Nu har jag fått svar från kvinnan vi vill ska göra tårtan. Vi ska höras nästa vecka och boka en tid så jag kan visa bilder, prata fyllningar osv
    Hon är verkligen jätteduktig, har öppnat eget hemma. Kostar inte skjortan heller 25kr/bit ev. 30:-/bit om den blir väldigt avancerad..

Nu måste jag tänka på fyllningar, det blir i allafall mousse. Funderar på att ha två mousser, hallon och vitchocklad och sen utanpå ska tårtan vara offwhite i sugerpaste el om det nu blir marsipan...
    Men passionmousse är ju med gott

Har ni bestämt tårta?

Noomi

Ja det är billigt per bit för tårtan.
    Detär väl denna vecka du ska till konditorn?
    Jag ringde Sussie som ska baka vår tårta idag, ska ringa hennei kväll igen för hon var visst inte anträffbar när jag ringde.

Kul med möhippa man undrar ju redan vad de ska hitta på egentligen..ojoj..

Svar på tråden 25/8-2007 del 2