• ;o)

25/8-2007 del 2

Noomi -

Vad duktig du är, de låter jättefina!

Har du letat rätt några adresser i England? Jag försöker få fram en i London, men hittar bara sökmotorer som kostar pengar. Vet du (eller någon annan) om det finns något gratisalternativ?

• ;o)

2007 Bröllop -

Bli inte stressad, det är ju 4,5 månader kvar! Vi ska inte skicka våra inbjudningar förrän i slutet på april.

• ;o)

Förresten Noomi -

Vilka fantastiskt fina inbjudningar du har gjort!! Jag är imponerad!

Dina är också jättefina Annisen, men du har ju fått lite hjälp

• ;o)

A n n i s e n 25/8 - 2007 -

Fast det beror ju lite på, jag har köpt jättefint papper med stansad text på. De gick på 30:- st. Sen har jag skurit dem på hälften och vikit dem - alltså har jag allt annat kvar: inlaga och text, ev band runt och kuvert med text. Tar rejält med tid och är inte direkt billigt heller om man räknar ihop. Om man dessutom värdesätter sin tid (du hinner ju med en massa annat när jag sitter och pular och fixar) så är det inte så säkert att dina är så dyra i jämförelse! Dessutom ser dina dunderproffsiga ut, inte taffligt hemmasnickrade som mina. Allt är relativt!

• ;o)

En hårlös Annis hade varit sorgligt på den stora dagen

Jag har köpt papper, delat och vikt det. That's it.

Nu ska jag försöka photoshoppa in ett kort på inlagan, sedan är det dax att införskaffa mer papper, skriva ut och dela i lagom storlek. Jag behöver även nåt att fästa pappret med inuti kortet (klämmor eller band eller nåt) och fixa kuverten och alla adresser.

Kanske skulle beställt färdigtryckta iaf?

• ;o)

Försent ... har redan köpt massa snordyrt papper. Bara att ta tag i'et ...

• ;o)

2007 Bröllop -

Om du går tillbaka lite i tråden så visar åtminstone Annisen och Noomi upp sina. Mina är inte klara, så jag har tyvärr inget att visa.

• ;o)

Sorry 2007 Bröllop -

Jag tänkte mest på inbjudningarna. Lilla Li har lagt ut sitt infoblad i en annan tråd: brollop.li-design.nu/infoblad.pdf. (Hoppas det är ok att visa den här oxå, Lilla Li )Personligen har jag all övrig information på vår Weddingannouncer.

• ;o)

Ha ha ha Nattson ... hjärnan är ju bara för konstig ibland!

Svar på tråden 25/8-2007 del 2