25/8-2007 del 2
Noomi
Hoppas ni får den personen ni önskar!
Var det i morrn ni ska bestämma tårta?
Noomi
Hoppas ni får den personen ni önskar!
Var det i morrn ni ska bestämma tårta?
;o)
Åhh vad roligt att du provat den klänningen Ja den är helt ljuvlig!! Jag ska ta bort lite på släpet, men inte allt. De ska även sätta en hyska i ryggen som jag kan hänga upp släpet i efter vigseln, så att man kan dansa och röra sig obehindrat på kvällen.
Kul att du beställt ring i dag, våra kommer nästa vecka
Jag va och beställde tårta i går, det blir en amerikansk tårta med hallon och vitchocklad mousse och mycket vaniljsmak i själva sockerkakan.
jisses vad roligt det är att planera bröllop
Noomi
Jag är värdelös på att förklara, men gör ett försök.
Den blir 3 våningar hög, runda bottnar centrerade över varandra, den understa och översta i vit sugerpaste och den i mitten i sugerpaste som är rosamålad (gammelrosa skimrande färg). Längst ner på varje botten kommer det vara ett vinrött sidenband och ett grönt smalt blad som går hela vägen runt och fästs med en vit sötvattens pärla. Understa bottnen kommer ha en vas (som ej syns) nedstucken i sidan och på översta botten kommer det vara blommor i mitten också i en vas som inte syns. Blommorna kommer vara samma som i buketten.
Sorry om det är flummigt förklarat
Blommorna kommer gå i vinrött, cerise, rosa och grönt kanske ska tilläggas
Vaserna syns inte, de är nedstuckna i tårtan så det ser ut som blommorna sitter direkt fastsatta i tårtan.
Nä jag har inte smakat moussen tillsammans med sugerpasten, det ska jag göra längre fram så att vi ev. kan ändra onm det är ngt som vi inte tycker smakar bra. Men jag smakade en bit med bara sugerpaste och det är inte alls speciellt söt enligt mitt tycke.
Tårtan kostar 25/bit, och sen blir det ju de färska blommorna som jag får stå för med. Mycket bra pris, så är det på en mindre ort
Noomi
Ha så roligt med provning av tårtor
Smaskens!!!
Noomi
Det låter supergott!
Hur kommer tårtan se ut?
Tror jag fattar
Låter jättefint!!!
lotta49
Välkommen hit du med
Skönt att det ordnade sig för er med att byta datum.
Vi gifter oss i Småland.
Har du ngn klänning? Är så kul att se andras..
Åhh hämtade posten, våra ringar har kommit ifrån Hellkes. Ska till posten och hämta efter jobbet