Inlägg från: A n n i s e n 25/8 - 2007 |Visa alla inlägg
  • A n n i s e n   25/8 - 2007

25/8-2007 del 2

jag menar ju sedan det var 1 1/2 år kvar till bröllopet...

lotta49

Det ser jätte bra ut, när ska ni skicka inbjudningarna?

Nej, vi har inte skickat ut, det gör vi nästa månad så att gästerna har inbjudningarna den 25/4, osa har vi bestämt ännu, men troligtvis senast i mitten på juli.

Pillisen

Jag har hittat klänning, beställde den från Atelje MB i VInslöv för några veckor sedan. Det tar ungefär 4 månader innan den kommer.
    Vad har du tittat på för modeller?

för mig blir det en klänning i ivory, spets, pärlor, strass i taft med veck i kjolen..en klänning från parisette

finns en länk tidigare i tråden

Ni som ska ha alkohol på festen, vart ska ni köpa? Systemet? Tyskland?

Vi ska köpa brudskål (mousserande vin), dessertvin, avec och diverse likörer till groggarna på systemet.

Vin till maten (rött och vitt), öl samt vin och öl till baren köper vi i Tyskland.

Spriten och whiskeyn till baren är redan inköpt då blivande mannen tagit med sig hem från utlandsresorna

Är det ngt i planeringen som ni känner er lite mer oroliga för?

Jag har 2 grejjer, att tärnklänningarna inte ska komma som de ska från usa (vi har beställt en som kommer i slutet av april som jag ska se om jag gillar, i såfall ska vi beställa 2 till, och om vi inte tycker de är fina..HJÄLP

Sen undrar jag hur smidig tysklansresan kommer bli, vi ska beställa från bordershopen så att det "bara" är att hämta på pall i Puttgarden...kanske inte blir så billigt med resan ändå?!!!

lotta49

Det fins inte zisoflor i blått? Skulle tro det. Vi ska köpa vinrött zisoflor och ha som löpare över våra linnedukar.

Det kan du köpa genom din blomsteraffär

Svar på tråden 25/8-2007 del 2