25/8-2007 del 2
lotta49
Hur gick det hos floristen?
Vi kommer att skicka våra inbjudningar den 24/4 så att de är framme den 25/4, 4 månader innan Håller på att samla in alla namn och adresser så att det blir helt rätt,,,
lotta49
Hur gick det hos floristen?
Vi kommer att skicka våra inbjudningar den 24/4 så att de är framme den 25/4, 4 månader innan Håller på att samla in alla namn och adresser så att det blir helt rätt,,,
Noomi
Vad kul att du oxå ska till Atelje MB. Jag var helnöjd, jag fick själv gå igenom klänningarna och plocka fram. När hon som skulle hjälpa mig prova kom undrade hon om jag behövde mer hjälp att plocka fram, men jag var nöjd med de 10 klänningar jag hittat
Jag började alltså plocka fram i förväg innan min provning skulle börja. Tyckte det var skönt att kunna titta o kika lite själv också.
;o)
hoppas du blir nöjd med din bukett. Det är ju jätte fint med rosor.
Noomi
Jag tycker att de har mest vanliga klänningar. Av de klänningar jag povade hade det varit supersvårt att välja om de inte hade haft "min"klänning, för de andra var så lika...Sen har de ju Rembo och de klänningarna skiljer ju sig åt, jag provade visserligen ingen, det är inte riktigt min stil även om de är läckra
Noomi
Vad gillar du för typ av klänningar?
Noomi
du kommer säkert att hitta din dröm
Är det bara jag som inte skickat inbjudningarna? har fått för mig det..
Noomi
Åhh jädrans vad kul att du hittade DIN klänning
Vilket märke blev det? Har för mig att du inte vill länka för då avslöjar du kanske för mkt..
Man har nog en förmåga att tro att närmsta stället inte är det bästa..
Kul att du gillade min klänning, i vilken färg fick du se den?
Verkligen en snygg och läcker klänning, grattis Så himla fin i livet och i kjolen. Vad är det för tyg?
Är det något mönster eller pälor?
Japp jag provade klänningen i rosalila, den färgen är ju lite too much för mig, men de hade ju den i ivory med och då var den alldeles lagom glammig
;o)
Låter som ett härligt ställe att tillbringa natten på
Noomi
Vad fick du ge för klänningen?
Noomi, det var ett kanonpris!!!
Skönt att det inte bara e jag som inte fått ut inbjudningarna Vi skickar dem 24/4, så är de framme 4 månader innan. Ska beställa korten i början på april, det skulle ta max 2 veckor att få dem.
Har ni spikat meny?
Hallå tjejer!
Ni kanske är ute och solar er i dag Så underbart väder!!
Nu är det ju bara 5 månader kvar, ojoj..
Undrar om ni har bestämt menyn? Vi har funderat endel och träffar cateringen i midsommarveckan för att spika maten.