Januari 2007, nu gifta.
Äntligen får jag vara med i vår månad-tråden. Det var ju hemligt så jag vågade inte tidigare...men nu är jag här!!!
Har det gått bra för alla er andra. Vi hade en alldeles...alldeles underbar dag
Äntligen får jag vara med i vår månad-tråden. Det var ju hemligt så jag vågade inte tidigare...men nu är jag här!!!
Har det gått bra för alla er andra. Vi hade en alldeles...alldeles underbar dag
Här är min/vår berättelse
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m2071381.html
Här är våra bilder!!!
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m2075219.html
Halvar
Vad är det jag måste göra nu efter bröllopet som har med namnändring att göra?
Kommer ändring av körkort automatiskt?
Jag har skickat in om namnbyte.
Redan efter vigseln så kände jag något liknande ang. mitt efternamn. Vi har båda lite ovanliga och det kändes lite konstigt att "lämna" något man levt så länge med.
Det stora kruxet är dock namnteckningen, jag har inte ens tränat, inte en enda gång...fniss!
Tack så mycket, jag är så lycklig trots att vi levt ihop i snart 14 år. Men det är ändå en speciell känsla!
Kom inte till några bilder...Kan det vara fellänkat??
Sorry, missförstod helt
K-76
Vilka jättefina bilder! Tårtan var ju jättehärlig-var den god??
Kram
Mina papper strulade ju för en tid sedan, de som skulle till kommunen, namnbyte, hindersprövning och allt det där. Två veckor innan vigseln ringde de från kommunen och efterlyste detta och de hade förmodligen kommit bort på vägen. Jag VET nämnligen att jag la det på brevlådan. Det ornade sig och det var OK för vigsel, men vad jag nu kommit på i efterhand är att pappret om namnbyte måste oxå ha fallit bort
Måste ringa skatteverket på måndag så allt blir rätt med mitt nya efternamn!
Kram på er alla fruar!
Åh vad härligt ni har haft det. Ser fram emot att få se fler bilder av lyckliga tu.
Sitter här nu och äter frukost. Det är - 15 grader!!! Har inte lust att gå ut alls. Bröllopsresa...nej, inte dit jag vill iaf. Min man flyger inte!!!!!
Fixit
Åh det låter verkligen som den perfekta dagen OCH NATTEN (eller var det kanske på resan, svårt att säga...)Grattis till bebis och bröllop och lycka till!
Fixit
Åh vad fin du var! Såg ut att vara en härligt kall dag för er också! Jackan var verkligen snygg, såg dock ingen helbild. Kanske tittade jag inte tillräckligt noga...