Januari 2007, nu gifta.
Januaribrudarna 2007 babblar vidare. Här är vår förra tråd.
www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m1931460.html
Januaribrudarna 2007 babblar vidare. Här är vår förra tråd.
www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m1931460.html
Idag hämtade jag ut mitt nya körkort men jag garvar åt namnteckningen. Det ser ut som en tolvåring skrivit! Fattar inte, har ju övat på den där namnteckningen i nästan fem år, men den var helt omöjlig att få ner på den där lilla raden till Vägverket.
Hade också en smärre identitietskris några dar efter bröllopet. Även fast jag älskar mitt nya efternamn, som jag tycker är betydligt finare än mitt förra, så tyckte jag det var så märkligt att inte heta det längre. Jag "smakade" på mitt nya fullständiga namn, men jag kunde inte riktigt förlika mig med det, och förstå att det var jag.
Det var ju ett väldigt angenämt problem och det gick över väldigt fort, dock hade jag verkligen inte räknat med att känna så.
Stormvind: vilken underbar bröllopsdag ni verkar haft och vilka vackra bilder! Grattis!
Hej fruar!
Vilka spännande och härliga "honeymoons" ni verkar haft, Wunja och Helly.
Kul Helly att även ni fick en lyckad bröllopsdag, ser fram emot bilder både därifrån och från resan.
Lite tråkigt nu tycker jag, vardagen har infunnit sig med plugg, praktik, uppsats, dagislämning, storhandling, osv. Bröllopet känns så avlägset, tur åtminstone att vi har vår bröllopsvideo på 4 timmar, så vi kan drömma oss bort och verkligen förstå vilken underbar dag vi hade för ungefär sex veckor sedan. Nu ska vi försöka hålla ut denna termin och se fram emot vår resa i juni. MEN! tills dess även komma ihåg varandra i vardan.
Är det fler som känner som jag gör? Hur länge hade ni varit tillsammans innan ni gifte er?