Inlägg från: MirellaBlue |Visa alla inlägg
  • MirellaBlue

Rapport från bröllopsmässa på Grand!

Jag var på mässan idag och jag tyckte att det var helt OK. Jag vet ju inte hur VIP kvällen var, men visningen idag var bra, många fina klänningar och buketter i visningen. Håller dock med om att underhållningen var sådär, kändes inte så proffsigt. Däremot tyckte jag att underhållningen inne i den andra salen, bl.a. Viktoria Krantz var där och sjöng och det var jättebra! Det var kul att se och höra henne live, eftersom vi funderat på att anlita henne efter fina vitsord här på forumet :)
    Tyckte också att det var många bra utställare, allt från klänningar, ringar, festlokaler o.s.v. Jag tyckte att jag fick ut en hel del av dagens mässa, men det är säkert individuellt.

• MirellaBlue

Håller med om att det kunde ha varit mer sångförslag, men det lilla som var d.v.s. Viktoria Krantz framträdande tycker jag var jättebra och vi har bokat henne nu! :)

• MirellaBlue

Elin:
    Hon tar 3000 kr. Hon sa att hon nyligen gått upp i pris p.g.a att hon numer tar med en egen musiker också. Det känns dock helt ok med tanke på att vi verkligen vet vad vi får för pengarna! Vi kommer att ha hennes "Som en saga", men sen vet vi inte. Vi vill nog ha tre sånger, så vi får fundera lite.
    Vi köpte den samlingsskivan som hon sålde på mässan också och på den finns massa förslag på låtar, både gamla och nya, så vi får se om vi hittar något där :)

Som icke musikkunnig själv, så föredrar jag att kunna lyssna på låtförslag, antingen live av sångare på mässan eller på CD t.ex. Noter hade inte hjälpt mig ett dugg och jag tror inte att en lista på titlar hade hjälpt heller. De man känner till vet man ju redan hur de låter liksom.

Svar på tråden Rapport från bröllopsmässa på Grand!