Inlägg från: Salomeh |Visa alla inlägg
  • Salomeh

Bröstförstoring..

Hej, jag ska opereras nu på fredag och är livrädd....får se hur det går. Hur långt har du kommit? Hur stora ska du ha?

• Salomeh

Jag ska ha 300 och blir nog en större C,är oxå A. Ska bli skit skoj att äntligen ha tuttar :).
    Lägger överst! Dels föratt jag tränar mycket och dels föratt jag jobbar som personlig tränare...kan inte vara borta så länge. Sen var det så att jag har varit på flera konsultationer...en tyckte jag skulle ha under, men den andra tyckte över med anledningen av att mina muskler har högre fäste..lägger man inplantat under så kan jag få en rad (eftersom jag har en utvecklad bröstmuskel), sen är det ju mindre ingrepp än att skära upp muskler osv... Lycka till tjejen.

• Salomeh

Jag tränade mina bröstmuskler precis som vanligt... du kommer inte att kunna träna de ett tag efter så passa på och gör det innan. Stretcha ordentligt!

Jag har mina över musklen, eftersom mina muskler var för utvecklade fanns det risk att jag skulle få 4 tuttar när jag spänner brösten, vilket är rätt fult. Sen tycker jag personligen att det är bättre över eftersom man slipper skära i muskelfästen.... det finns en mening med att de fäster i revbenen...

Lycka till!

Svar på tråden Bröstförstoring..