• pickolina

Webcammar...?

Jag har inte själv suttit i din sits... Jag har däremot suttit i den motsatta sitsen, dvs med killar som varit "otrogna" på det sättet mot sina partners. Jag känner ganska många som gör sådana saker, trots att dom har partners. Den "nya" otroheten som tidningarna brukar kalla det... Uppfattningen jag har fått är att många inte anser sig vara otrogna eftersom dom inte har en fysisk "affär"... Så, om du ska få ordning och reda på detta så har du inget val, du måste konfrontera honom!..

• pickolina

Precis som "Swing" skriver så är det inte ditt fel eller pga att du inte räcker till eller dylikt...!

Otrohet handlar om personen som är otrogen!

Folk är otrogna hit och dit av alla möjliga olika skäl som inte deras partners kan klandras för!..

OM det nu skulle vara det han håller på med dvs.

Hur som helst så måste du ju försöka ta upp detta med honom på något sätt och kanske ni även behöver diskutera igenom var era respektive gränser för otrohet går osv...

Men som sagt, varför inte bara kommentera vinkeln på kameran och se vad han säger... Beroende på vad hans svar/reaktion blir så kan du fundera på hur du ska gå vidare med det, eller släppa det. Det behöver ju inte låta som en anklagelse.

• pickolina

Snowsee - Fast, om han nu skulle ha gjort något dumt så behöver väl det ändå inte betyda slutet på er relation? Det är väl i sådana fall bättre att ni reder ut det hela och går vidare...än att du låtsas ignorera det och går och funderar i alla evighet och dessutom ger honom möjligheten att fortsätta ostört, om det nu är det han pysslar med???

• pickolina

Snowsee - Håller tummarna för att det inte ska vara ngt allvarligt! "worst case scenario" så kan det bli en jobbig tid framöver, men om man verkligen vill så kan man nog oftast komma igenom det och lämna det bakom sig. Hoppas att det går bra!

• pickolina

Snowsee - Du klarar det tjejen! *styrkekramar*

• pickolina

jocelyn - Ah, vad skönt! Då är jag inte den enda då.. Puh! ;) :D

Svar på tråden Webcammar...?