Hej Sköna maj
Kul att någon svara, vad härligt det låter med utomhus bröllop, jag & min sambo fundera på det oxså men vi var lite fega & tyckte att det var för stor risk med väderts makter.
Appropå inget så bor vi på Midsommarvägen i Vagnhärad.
Min sambo har bott här hela sitt liv så ni kanske känner varann, vem vet?! Jag själv kommer egentligen från Nynäshamns kommun/Ösmo, men hittade min kille via nätet & flyttade hit.
Vi har vart tillsammans nu i ca 6 år.
Jag har vart med på ett & annat bröllop & funderar själv på att kanske starta något som har anknytning till bröllop, jag gör bla tiaror & sminkar mm så i sommras när min sambos lilla syrra gifte sej så hjälpte jag till med håruppsättning, smink, göra tiara samt förberedelser, vilket är SÅ kul 6 det är ju ej mitt första bröllop jag hjälper till med men det är ju för att det är så kul som jag funderar på att göra något av det, jag har även fått förslag av vänner mfl att starta resturang *S* jaja.
men nu när det är mitt eget bröllop känns det som om man har tusen saker i huvudet *S* men det är väl så det är det är enklare att hjälpa andra än att veta hur man själv vill ha det.
Oj vad jag babblar det var kanske lite mer än vad du ville veta kanske *S*
Men vi kanske hörs
Kram!