Inlägg från: två av oss och det är vi |Visa alla inlägg
  • två av oss och det är vi

Billigt bröllop

Jag visade m2b klänningen och han tyckte att den var jättefin. Han ville inte heller ha ett "klassiskt" bröllop utan mer ett lite lättsamt bröllop!

Jag lade fram idén om att ha ett "knytkalas" men han trodde att det skulle bli svårt att få alla att komma då. Eftersom vi har så långt emellan släkterna och vänner som inte har så lätt att ta sig så långt.

Men vi sa som så att vi skulle skicka inbjudan till bröllop men att inte säga något till våra nära och kära förrens de fått inbjudan.

Vad kan man skriva på inbjudan? Alltså så att de fattar att det är ett enkelt bröllop så att de inte kommer med frack och "super-klänningar"? Vill ju inte att de "överglänser" mig så att säga! Hoppas ni förstår hur jag menar.

• två av oss och det är vi

Tänkte ju be tre, fyra eller fem utav mina vänner att vara tärnor. Kan man be dem att de har tillexempel en ljusrosa klänning? Det hade ju varit kul om de såg likadana ut.
    Vet inte hur jag ska göra med mina vänner. Har fyra vänner som jag känt ganska länge. En utav dem har planer på att flytta till USA och har kanske inte möjlighet att komma. Och en utav dem har en flickvän som jag tycker om som person. Nu vet jag inte om jag ska be båda två om att vara tärnor. Jag har ju inte känt flickvännen lika länge.

Svar på tråden Billigt bröllop