Inlägg från: littlepixiegrl |Visa alla inlägg
  • littlepixiegrl

BT folk ta hälp av varandra?

mrscea: förresten så är de enda dumma frågorna de frågor man inte ställer :)

• littlepixiegrl

Bea: Delar gärna, men har inte beställt än, ska göra det idag...kan ju faktiskt ta och göra det nu t.o.m :)

• littlepixiegrl

bea: Någonting annat du vill beställa från calligraphen? Jag kan ju göra det samtidigt, så slipper du extra frakt! Rosblad, såpbubblor...?? :)

• littlepixiegrl

mrscea: Oooh, då behöver jag ju inte beställa rosblad! :)
    Jag köper gärna ivory och burgundy...hur rosa är pink? :)

• littlepixiegrl

mrscea: om det är skilda auktioner på rosbladen men samma säljare, så fråga om du kan få samfrakt, det brukar bli billigare. Jag betalade en "hög" med grejer i förrgår och frakten blev 9pund istället för 19pund, eftersom man ofta får 50% rabatt på allt utom första frakten :)

• littlepixiegrl

mrscea: Kanske bara blir ivory och burgundy jag kan köpa...vi har vitt/ivor, ljusblått och vinrött som färgtema, så ljusros blir kanske inte jättebra tyvärr :)

detta är ju en jättebra tråd! Många saker fås i så stora mängder så det är kul att vi kan dela mellan oss. Vi får träffas på en fika och dela upp sakerna mellan oss eller nåt kanske :)

• littlepixiegrl

Bea: Nu har jag beställt! :)

• littlepixiegrl

Va kul, jag tycker vi alla ska träffas över en fika någon dag, det hade vart jättekul! :)

• littlepixiegrl

Hoppasn! "Råkade" visst vinna 100 organzapåsar i olika färger på ebay och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med de färger jag inte behöver :)

cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&ih=014&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT&viewitem=&item=330089611329&rd=1&rd=1

Kan nog bar använda det vita, vinröda och ev. de blå, så om någon är intresserad av de andra så säg till, det finns 10st av varje färg!

Vi kanske skulle ha en "prylbytardag" ;)

• littlepixiegrl

Bea: brölloppsriset från calligraphen har kommit nu! :)
    De var mindre än jag trodde vilket är bra, för de är samma storlek som ett vanligt riskorn. Hoppas det räcker till 100 som de säger bara, det är ca:500g i påsen, men det märker man väl sen när man börjar lägga i småpåsar. Står på att det räcker till 100 "scoops", hur mycket det nu är!? :)

Alla: Vi kanske kan bestämma ett datum sen när alla div. prylar från ebay har levererats och så tar vi en fika någonstans??

Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?