Inlägg från: littlepixiegrl |Visa alla inlägg
  • littlepixiegrl

BT folk ta hälp av varandra?

sexydoktor: Jag jobbar olika tider hela tiden (telefonväxeln på USiL), men något ska vi nog kunna fixa! :)

Förresten...jag har bestämt mig för att jag visst vill fixa naglarna till brölloppet så de är fina och håller, eftersom mina egna alltid verkar brytas när de är som finast! kan jag maila dig om det kanske? Ja, för det är väl du som är nagelteknolog? Tänk om det inte är det, hur fånig verkar frågan då!? ;)

• littlepixiegrl

Bea: Tyvärr gick det mycket snabbare att få hem riset än påsarna...men det kan jag iofs förstå med tanke på att påsarna skickas från Kina! :)
    Hoppas däremot att några påsar kommer redan i början av nästa vecka. De är nog ganska små ,men det tror jag blir bra för en "scoop" ;)

• littlepixiegrl

sexydoktor: du har mail :)

• littlepixiegrl

Bea: 6*9cm är de jag beställt så de är nog yttepyttesmå, men jag tyckte om rosorna som satt på :)
    Dessutom behöver ju inte alla 55 gäster ha så mycket ris för att det ska bli tillräckligt!

• littlepixiegrl

mrscea: Absolut!! :)

Tyvärr har inga av mina saker kommit, men jag fick ett mail frå säljaren som undrade om sakerna kommit fram eller inte eftersom det tydligen vart lite struligt under det kinesiska nyåret som nyss har varit. Hoppas på nästa vecka!

• littlepixiegrl

mrscea: Jag är ledig lördag em och söndag fm, var bor du?

• littlepixiegrl

mrscea: Jag bor i Lund, men tar en sväng in till Malmö, så kan jag gå förbi ett par skoaffärer också. Det börjar bli dags att hitta skorna snart :)

• littlepixiegrl

Bea: Nu tror jag att min påsar etc. har kommit från Kina. Minmamma hämtar ut dom imorrn, sen ska jag kolla hur mycket hjärtris en "scoop" kan tänkas vara! :)
    F.ö. så verkar jag ha räknat knasfel på antalet gäster så vi blir inte fler än 48 max 50 (+oss), så det ska nog räcka ändå!

• littlepixiegrl

Jag är själv "nagelnovis" så jag passar på att fråga vad det är för skillnad på franska och naturliga naglar? :)

• littlepixiegrl

Bea: Nu vet jag vad en "scoop" är! :)
    En scoop är helt enkelt en matsked eftersom det fanns ett litet matskedsmått med i påsen med hjärtriset, det såg jag inte innan jag öppnade påsen! I mina minipåsar funkar det att ja en matsked även om det inte fyller påsen helt, det blir en liten (kolla med en matsked vanligt ris om du vill se) handfull med ris och det borde räcka. Jag förstår om du vill ha mer och beställer eget, då fyller jag helt enkelt på påsarna lite till :)
    Fick bara de första 20 påsarna (de andra får jag på fredag), men det är fortfarande mycket kvar i påsen med ris!

• littlepixiegrl

Men vad har då naturliga naglar?
    Är det olika grader av vithet? :)

• littlepixiegrl

mrscea: Jag skickade mail och åkte in till Malmö idag, men såg inte förrän nu att mailet hade kommit tillbaka! Förlåt! Vi kan kanske ordna en annan dag, för jag är verkligen fortfarande intresserad! :)

• littlepixiegrl

Is brud: Det tycker jag absolut att vi ska göra :)

• littlepixiegrl

Bea: Är du fortfarande intresserad av hjärtriset? Annars fyller jag på påsarna lite till :)

• littlepixiegrl

Jodå, allt e' bra här! Börjar inse hur kort tid det är kvar och hur mycket det är kvar att göra!! :)

Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?