• pralm

Ni som kommer att göra allt /nästan allt själva- vilken budget räknar ni på?

vårt går på 8000!

• pralm

Alltså hela vårt bröllop går på 8000 kr kläder till hela familjen ring tårta blommor mat/fika mm vi har bjudit ca 70 pers.

• pralm

lothis, vi har ett enkelt bröllop, ingen serveringspersonal utan släkt som ställer upp, mamma o mormor gör smörgåstårtor, min klänning köpte jag här på bt för 1000 kr, jätte fin nixa, riktigt kap, barnens kläder är från ebay jättefina o mycket billigare än här i sverige, maken hyr kläder, inbj kort gjorde vi i photoshop själva och skrev ut kostade inget.. kyrka och församlingsgård är gratis, vi bjuder endast till dopfika m smörgåstårta efteråt alltså ingen fest som kostar. Ringen jag vill ha kostar endast 1000 kr mm, jag är en enkel tjej som varken vill ha dyra saker och har heller inte råd med det :) så vill man gärna gifta sig så går det även om man har kass ekonomi som vi :) för oss behöver det inte vara exklusivt, det enda som betyder något för oss är att vi blir man och hustru oavsett om vi har råd med linneservetter eller billiga pappersservetter :D

Svar på tråden Ni som kommer att göra allt /nästan allt själva- vilken budget räknar ni på?