Inlägg från: AnniePannie |Visa alla inlägg
  • AnniePannie

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

Hej hopp! Här är en till pingstbrud! Nu är det bara 96 dagar kvar! Oj va snabbt det går! Vi skickade ut inbjudningarna till allahjärtans dag och folk har redan börjat höra av sig, så kul :D Tror faktiskt att vi har koll på det mesta, men det dyker säkert upp något snart som man inte tänkt på, hihi ;)

• AnniePannie

BolinderBrud: Jag tycker inte heller du behöver känna dig stressad, vi skickade ut dinbjudan mest för att det var en kul grej att de kom fram på alla hjärtans dag, men hade lika gärna kunnat vänta ett tag till!

Ska ni ha stora bröllop pingstbrudar? Vi har bjudit runt 70 st! :)

• AnniePannie

Vi ska åka till Florens på bröllopsresa och vi åker redan dagen efter! :D

Vi ska ha middagen och festen på en restaurang där min mammas man är kock och han köper in råvaror och fixar med personal, så där försvinner ganska så stor del av kostnaden för oss :) men annars ligger budgeten runt 60 000 kr ungefär.

26maj2007: Stolsöverdrag har jag också funderat på, är de svåra att sy och vart har du köpt tyget? :)

• AnniePannie

Hur kommer det säg att ni valde pingst, tjejer?

Själva hade vi ingen tanke på att det var pingstafton när vi bestämde datumet! Det var efter vi bokat lokal jag såg det i kaldendern! :D Vi bestämde maj månad från början och tänkte ta i mitten först, men eftersom jag pluggar så ville vi att terminen skulle ha hunnit ta slut, så därför blev det sista helgen i maj! :)

• AnniePannie

Hur går det med planeringen tjejer? :) Igår var jag och pratade med floristen. Jag frågade när jag kunde beställa blommorna var på hon svarade "så fort du bestämt dig" och bestämt mig det har jag gjort för länge sedan hehe :D Så nu är brudbuketten, tärnbuketterna och coursagen beställda och super glad e jag! :D

• AnniePannie

Just det underkläder, visste att jag glömt något ;)

Vi ska på bröllopsresa till Florens! :D Glömmer bort att man faktiskt ska ut och resa oxå, bröllopet tar upp alla tankar! :)

• AnniePannie

I&R Jätte snygg! :) Ska du ha den i ocean?

Jag måste nog ta mig till någon butik här i Stockholm, för jag behöver en bh eller korsett som går jätte lågt i ryggen, eftersom min klänning gör det! :)

• AnniePannie

Jag kommer fortsätta ha mitt efternamn ett tag. Jag heter Werner och det är kärt för mig för vi är bara några kvar i släkten som heter det, alla kusinbarn har sin mammas namn. Men jag kommer nog i framtiden lägga till min m2bs efternamn Jakobsson och köra dubbelt :P

• AnniePannie

Ja 54 dagar kvar idag!! :D Inte har jag blivit nervös än heller... Förutom för allt som inte e fixat än ;)

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007