• Lucky_bride

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

Hej på er pingstbrudar :D
    Tänkte starta en ny tråd för just det här datumet. Har sett att fler har gjort så, men inte hittat någon för just 26:e maj. Kan ju va kul att tjattra lite med de som ska gifta sig på samma dag :)
    Så hur känns det nu när det börjar närma sig...? Har ni koll på allt? Tror att vi har det :)

• Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007
  • 26maj2007

Här har du en till .

sitter just nu och funderar allt vad jag kan på vad vi ska ha för mat. inte lätt!!

• 26maj2007

Nej har inte koll på allt även om man vill det.

här är även länken till vår hemsida.

sara-jonny.weddingannouncer.com/

mycket har man ju redan klart, men när man börjar fundera stycker jag att det aldrig tar slut.

• Lucky_bride

26maj2007

Vilken fin hemsida!! Va länge ni har varit tillsammans :) Vi har inte kommit lika långt än... Har inga barn och hus än. Men det kommer väl så småningom efter bröllopet.

• 26maj2007

Tack!

hur går det själv med planeringen?

• Lucky_bride

Jodå, det går bra. Tror vi har koll på det mesta. Beställde brudbukett igår :) Behövs ju inte göras än, men det är så roligt, så man vill göra allt så snart som möjligt. Vi har också funderat på vilken mat vi ska ha, tror att det blir en "högtidsmeny". Ska ha festen på restaurang, och de har sagt att det räcker om vi meddelar ett par veckor innan vilken mat vi vill ha. Har du hittat din drömklänning? Jag hade tur och provade "rätt" klänning för ett par månader sen. Känns jättebra :D

• 26maj2007

vilken klänning ska du ha?

jag beställde min klänning för ett år sedan efter som jag redan viste vilken jag ville ha.

denna

www.bridefashion.dk/index.php&mid=40&start=0

vi har allt bokat som ska bokas sen en tid tillbaka.

var och prata med floristen i förra veckan.

nästa vecka ska vi till gudsmeden och prata och gå igenom hur våra ringar ska seut.

vi ska även försöka att få träffa de nya ägarna till festlokalen så vi kan börja prata lite smått om meny m.m.

• 26maj2007

vad ska du ha för

klänning, ring och bukett?

vet du hur du ska ha håret?

färgtema?

• Lucky_bride

Oh, den är jättevacker!! Det finns ingen bra bild på min klänning här på nätet, men jag kan maila bild till dig om du vill :) Då är det inte bara jag som har varit hos floristen då :D
    Fotograf, transport, restaurang och frisör bokade vi redan i september förra året... Visste ju att pingst var ett populärt giftas-datum, så tänkte att det var lika bra.

• Lucky_bride

Klänningen är halterneck med ett litet släp. Ringen är en guldring, allians med tre diamanter, passar jättebra till förlovningsringen :D Buketten blir en droppforman med lite som hänger ner. Mörkröda och crémefärgade rosor. Rosblad och murgröna. Håret blir nog halvt uppsatt.

• Kärleksfeber

Ho ho! Här är en till som gifter sig den 26 Maj. Nu är det inte långt kvar. Längtar nästan ihjäl mig!!!

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007