• Lucky_bride

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

Hej på er pingstbrudar :D
    Tänkte starta en ny tråd för just det här datumet. Har sett att fler har gjort så, men inte hittat någon för just 26:e maj. Kan ju va kul att tjattra lite med de som ska gifta sig på samma dag :)
    Så hur känns det nu när det börjar närma sig...? Har ni koll på allt? Tror att vi har det :)

• Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007
  • Lucky_bride

Kärleksfeber

Håller med dig, längtar verkligen jättemycket!! Kommer ju troligtvis att bli den största dagen i vårt liv hittills... och det är ju värt att längta efter :)

• jenny_nenne

jag vill oxå vara med. har klarat av agnska mycket. försöker hitta blommor till min bukett som jag ska provbinda men tydligen e det bara inne med färdiga buketter idag...hrm...får kolla vidare. Köpte skor idag som jag förhoppningsvis klarar av att ha en bra stund den dagen...

• Lucky_bride

jenny_nenne

Hej!!
    Kul att kunna binda sin egen bukett! :) Det skulle jag gärna göra om jag kunde, men är verkligen jättedålig på sånt... Vad har du tänkt för blommor i den?
    Skorna ja... -gah, jag ska ha 8 cm klack eftersom jag är så kort. vet inte hur det kommer gå, men jag tror jag ska ha ett par andra under fotograferingen...

• jenny_nenne

gå in på svartbrud.se och kolla på buketter så finns det som man kan binda själv. Den första med vita liljor och gröna strån med pälor på. Jättefin, om man nu kunde hitta lösa blommor att köpa...

• Lucky_bride

Ja, det var ju bra tips och fina buketter. Men vågar mig ändå inte på att göra den själv... Är väl för feg ;)

• Jessy1

Hej alla glada!
    Här har ni en till som gifter sig 26 maj! Har inte beställt ring och blommor än annars är det mesta fixat. Bor dock på en liten ort så det är inte någon panik. Men tänkte att vi ska fixa med det snart. Har kollat på bernzonsblommor.se och där finns en jag gillar nr 806. Tänkte ta med en bild till blomsteraffären och fråga om de kan fixa en sådan. Hoppas vi kan hålla kontakt via den här tråden vi som har samma datum så man kan utbyta lite erfarenheter och tips om olika saker...

• AnniePannie

Hej hopp! Här är en till pingstbrud! Nu är det bara 96 dagar kvar! Oj va snabbt det går! Vi skickade ut inbjudningarna till allahjärtans dag och folk har redan börjat höra av sig, så kul :D Tror faktiskt att vi har koll på det mesta, men det dyker säkert upp något snart som man inte tänkt på, hihi ;)

• NackaBrud

Vi ska eventuellt gifta oss till pingst. Är inte 100% säker än, men det lutar åt det. Vi började planera förra veckan, det är ett litet familjebröllop (20 vuxna och 10 barn) så det är ju inte så komplicerat. Har prel bokat kyrka och restaurang till kvällen.

• Moa Malviker

Hejsan tjejer! Jag och min sambo ska också gifta oss på Pingsafton och väldigt mycket är planerat, vilket känns jätte skönt. Vill inte ha någon stress

Är just nu mest orolig för skivan som jag beställt från USA som innehåller "våran" vals ska komma bort på de sju haven men i så fall får vi väl ta något annat. Beställde den ikväll men vill ha den nu nu nu..

• fru till pingst

Hallå alla pingstbrudar!
    Här är en till som säger ja den 26 maj *längtar*
    vi har ganska mycket ordnat, tror jag
    vi har grönt-vitt-guld som färgtema, klänningen är en nixa 7520, skorna från nixa sk-02, har pratat med floristen som sa att jag behöver inte komma in förrän 1månad innan.

Nu letar jag efter olika förslag på fina enkla dukningar, har någon nåt förslag??

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007