• Lucky_bride

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

Hej på er pingstbrudar :D
    Tänkte starta en ny tråd för just det här datumet. Har sett att fler har gjort så, men inte hittat någon för just 26:e maj. Kan ju va kul att tjattra lite med de som ska gifta sig på samma dag :)
    Så hur känns det nu när det börjar närma sig...? Har ni koll på allt? Tror att vi har det :)

• Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007
  • 26maj2007

Fru till pingst

är kan du se lite buketter och par bilder dukning vitt och görnt som även vi ska ha.

fast vårt går i cream/vit, olivgrönt och guld.

http://www.brollopsguiden .se/gallery/gallery_view.php?gallery_id=589

kopiera och klistra in och ta bort mellanslaget.

vet inte om man måste vara medlem för att gå in och kolla. om man måste så är det gratis.

• Moa Malviker

Är det någon som har bra förslag på dessertviner som inte har smak av mandelmassa? Ska ni ha en avec (eller flera olika)?

• BolinderBrud

Hej! Här är en till:) Kikade in i en annan maj-tråd och såg till min förfäran att alla redan verkar ha skickat ut sina inbjudningar!! Hur långt har ni hunnit? Vi tänkte försöka få iväg våra i veckan, nu blev jag lite stressad...

• 26maj2007

vi skickade ut våra så de låg i lådan på nyårsafton. vi har hållt allting hemligt innan dess. sen måste de flesta ordna med barnvakt så alla har varit jätte tacksamma att vi skicka ut så tidigt.

de flesta har redan tackat ja fast där är mer än en månad kvar på att svara.

• Kärleksfeber

Vi har inte skickat ut våra inbjudningar än. Ska göra det nu i Mars och ha OSA ungefär i mitten av April.

• Karma07

Vi har inte heller skickat ut våra inbjudningar. Skickar dem i början/mitten av mars och har OSA i mitten av april. Så BolinderBrud, du behöver inte vara stressad!

• AnniePannie

BolinderBrud: Jag tycker inte heller du behöver känna dig stressad, vi skickade ut dinbjudan mest för att det var en kul grej att de kom fram på alla hjärtans dag, men hade lika gärna kunnat vänta ett tag till!

Ska ni ha stora bröllop pingstbrudar? Vi har bjudit runt 70 st! :)

• Moa Malviker

Vi skickade iväg våra inbjudningar i januari redan, men det var mest för att de redan var klara och jag inte kunde hålla mig längre...

Vi hade först tänkt bjuda runt 50-60 st men när vi började räkna lite och så blev det tillslut 83 personer, varav 50 redan tackat ja.

Var ska ni på smekmånad? Utomland eller hemma i Sverige? Vi ska på Selma Spa, vilket ska bli urskönt!

• 26maj2007

hur mycket kommer era bröllop att gå på?

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007