• Lucky_bride

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

Hej på er pingstbrudar :D
    Tänkte starta en ny tråd för just det här datumet. Har sett att fler har gjort så, men inte hittat någon för just 26:e maj. Kan ju va kul att tjattra lite med de som ska gifta sig på samma dag :)
    Så hur känns det nu när det börjar närma sig...? Har ni koll på allt? Tror att vi har det :)

• Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007
  • I&R

En till pingstbrud här.

För oss är väl det mesta klart. Måste bara beställa tårtan.

Börjar bli riktigt nervös inför den stora dagen. Undra hur jag ska klara av den när jag redan är nervös? Hur är det med nerverna för er andra?

• Moa Malviker

Mina nerver är det bra med... jag bara lääängtar... Vill att min klänning ska vara klar så att jag kan prova!

• Lucky_bride

I&R

Välkommen hit :)
    Samma för oss, har tårtan kvar att beställa.
    Håller verkligen med om att det är nervöst inför den stora dagen!! Hoppas bara att man inte svimmar när man står där framme... Men så illa ska det nog inte gå iaf... :D

• I&R

Lucky_bride: Får hoppas att vi kan ta oss igenom dagen utan att svimma

• bröllopsängeln

Moa: usch då! Krya på dig, bättre sjuk nu än på bröllopet tänkte jag när jag hade influensan för några veckor sedan. Hoppas man är frisk den dagen.

Ja fy vad nerverna är jobbiga, tänker jag inte på bröllopet blir jag stressad för att jag inte fixar och donar och tänker jag på bröllopet blir jag stressad för det:)

Nu i veckan ska vi träffa Kantorn, prova kläderna till gummen igen, beställa tårta och gå på mässa och kansek börja med programomslagen:)

• Moa Malviker

Jag tycker man skulle få "bröllopsledigt" som man får föräldraledigt, bra idé va!?

I perioder då jag har mycket att styra med och bestämma kring bröllopet har jag jätte svårt att koncentrera mig på jobbet...

• Moa Malviker
    Överlycklig

¨Vår skiva har kommit fram från USA, lyssnar på "vår" vals just nu.. helt underbart!
  • 26maj2007

måste fråga er vad ska ni ha för psalmer?

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007