• Lucky_bride

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

Hej på er pingstbrudar :D
    Tänkte starta en ny tråd för just det här datumet. Har sett att fler har gjort så, men inte hittat någon för just 26:e maj. Kan ju va kul att tjattra lite med de som ska gifta sig på samma dag :)
    Så hur känns det nu när det börjar närma sig...? Har ni koll på allt? Tror att vi har det :)

• Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007
  • jenny_nenne

på så vis. ja men då kan du ju vara med i bägge du med. vilket datum gifter du dig? jag har ju minne som en guldfisk så att jag e med i flera trådar är egentligen inte alls bra..hehe (nu prova vi igen) :) blidde det nån smiley tro?

• jenny_nenne

ja!! jag fick ihop den. trodde man skulle ha med o:t som näsa. men inte

• Moa Malviker

bröllopsängeln

Var det vi som pratades vid i vintras?

• Lucky_bride

bröllopsängeln

Jag startade den här tråden för att det kunde vara kul att prata med de som gifter sig på samma dag. Har sett att det finns flera sådana trådar för olika maj-datum. Men det utesluter förstås inte att man också är med i den "stora" maj-tråden som fanns innan... Du är självklart välkommen här också :)

• bröllopsängeln

MOA MALVIKER: åh minns du inte mig *snyft* nä jag skoja ja vi pratade i den RIKTIGA majtråden bla om ditt namn , ditt yrke osv...du var på intervju och hade fått jobbet och sen försvann du :)

JENNY_NENNE: hihi ja eftersom jag är med här så gifter jag mig i pingst;) Fast jag visste som flera andra inte att det var pingst när vi bokade datum och kyrka Och jag har varit hemlig fram tills inbjudningarna gick ut om vilket datum vi valt.

LUCKYBRIDE: hihi joooo jag förstår det, är bara en sån person som har svårt för separationer och såg framför mig att majtråden skulle dööö ut nu och så förstås att jag undrat vart alla var...Men nu har jag kommit över det;)Känner mig hemma här med,tacktack.

• Moa Malviker

bröllopsängeln

Klart jag minns dig. var bara tvungen att försäkra mig om att du är den jag trodde. Jag hade helt enkelt inte tid med bröllopstorget då jag pendlade till Sthlm. All tid gick till jobbet, nu testar jag att jobba i Linköping som jurist på Landstinget men ev. kommer jag börja i sthlm igen.. vi får se!? Trivdes väldigt bra på jobbet i sthlm även om resorna var jätte jobbiga. Om jag minns rätt var du ganska så hemlighetsfull var du jobbade, är ju så snyfiken

Hur går det med bröllopsplaneringen?

• bröllopsängeln

Jaha oj så jobbigt att pendla det kan jag förstå..men du har bytt jobb redan alltså oj vad tiden går fort..
    Hemlig...jo för jag var inne på att byta jobb, och nu är det på gång..men vi får se om det blir av:)

Planeringen tror jag har gått bra men så fort man är in på BT får man panik över att det är så mycket man inte gjort som andra redan är klara med. Program och placeringskort är mina ångestprojekt just nu.Och att boka in möten och träffar inför bröllopsdagen ligger också på agendan så många man ska träffaju, fotograf,präst,kantor,restaurang,frisör osv Hur går det själv?

• bröllopsängeln

inlägget var till MOA MALVIKER alltså

• Moa Malviker

Det mesta är redan bestämt och klart, men fick ställa in tjejträffen med mina toastmadamer igår (har åkt på influensa) vilket kändes jätte tråkigt... Har heller inte kunnat prova min klänning.. Men ska göra det så fort jag blir feberfri.

Jag är mest nervid över att vi inte vet vilken präst eller kantor som vi ska ha, vi hade fått besked om vilka det skulle vara men nu är prästen sjukskriven tom april och kantorn har begärt ledigt.. så nu kan vi inte skriva ut vigselprogrammen, som annars är klara till innehållet...

• AnniePannie

Hur går det med planeringen tjejer? :) Igår var jag och pratade med floristen. Jag frågade när jag kunde beställa blommorna var på hon svarade "så fort du bestämt dig" och bestämt mig det har jag gjort för länge sedan hehe :D Så nu är brudbuketten, tärnbuketterna och coursagen beställda och super glad e jag! :D

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007