Pingstbrudar, 26:e maj 2007
men är det här ni gömmer er allihopa vi finns ju i vanliga majtråden juuu
men är det här ni gömmer er allihopa vi finns ju i vanliga majtråden juuu
Nu känner jag mig nästan lite ledsen när alla hamnat här..utanför och ensam..trivdes ni inte i vår andra tråd där alal var samlade eller?
men då hänger jag väl på här också då om jag får förstås...:)
Moa Malviker:*vinkar* hej hur har det gått på nya jobbet trivs du??
hihi jo det kan vara svårt med smileysarna
jo man kan ju vara med i båda men jag visste ju inte om den här tråden :(
Undrade vart alla tagit vägen...men nu vet jag
MOA MALVIKER: åh minns du inte mig *snyft* nä jag skoja ja vi pratade i den RIKTIGA majtråden bla om ditt namn , ditt yrke osv...du var på intervju och hade fått jobbet och sen försvann du :)
JENNY_NENNE: hihi ja eftersom jag är med här så gifter jag mig i pingst;) Fast jag visste som flera andra inte att det var pingst när vi bokade datum och kyrka Och jag har varit hemlig fram tills inbjudningarna gick ut om vilket datum vi valt.
LUCKYBRIDE: hihi joooo jag förstår det, är bara en sån person som har svårt för separationer och såg framför mig att majtråden skulle dööö ut nu och så förstås att jag undrat vart alla var...Men nu har jag kommit över det;)Känner mig hemma här med,tacktack.
Jaha oj så jobbigt att pendla det kan jag förstå..men du har bytt jobb redan alltså oj vad tiden går fort..
Hemlig...jo för jag var inne på att byta jobb, och nu är det på gång..men vi får se om det blir av:)
Planeringen tror jag har gått bra men så fort man är in på BT får man panik över att det är så mycket man inte gjort som andra redan är klara med. Program och placeringskort är mina ångestprojekt just nu.Och att boka in möten och träffar inför bröllopsdagen ligger också på agendan så många man ska träffaju, fotograf,präst,kantor,restaurang,frisör osv Hur går det själv?
inlägget var till MOA MALVIKER alltså
Moa: usch då! Krya på dig, bättre sjuk nu än på bröllopet tänkte jag när jag hade influensan för några veckor sedan. Hoppas man är frisk den dagen.
Ja fy vad nerverna är jobbiga, tänker jag inte på bröllopet blir jag stressad för att jag inte fixar och donar och tänker jag på bröllopet blir jag stressad för det:)
Nu i veckan ska vi träffa Kantorn, prova kläderna till gummen igen, beställa tårta och gå på mässa och kansek börja med programomslagen:)
Lucky_bride (Linköping) ericahenrik.weddingannouncer.com
26maj2007 (Nv Skåne) sara-jonny.weddingannouncer.com/
dreaming_princess (söderköping)- daydreamerinlove.weddingannouncer.com
Moa Malviker (Norrköping)
I&R (stockholm) inkarickard.weddingannouncer.com
AnniePannie (Stockholm) annicahjartatommie.weddingannouncer.com
BolinderBrud (Särö, Halland) www.majbrollop.se
Bröllopsängeln(Stockholm)
vissa kyrkor har musikkvällar då de spelar vigselmusik och man får träffa kantorn. Bäst är att ringa församlingen och se hur det fungerar. Vi har alla psalmer och in och utgång klara sen länge men funderar fortfarande på en av solosångerna...finns ju så många
Tror att det mesta är bokat nu..men jag har fått lite bröllopsöverdos nu och vill ta det lugnt ett tag känns det som:)