• Lucky_bride

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

Hej på er pingstbrudar :D
    Tänkte starta en ny tråd för just det här datumet. Har sett att fler har gjort så, men inte hittat någon för just 26:e maj. Kan ju va kul att tjattra lite med de som ska gifta sig på samma dag :)
    Så hur känns det nu när det börjar närma sig...? Har ni koll på allt? Tror att vi har det :)

• Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007
  • AnniePannie

Hur kommer det säg att ni valde pingst, tjejer?

Själva hade vi ingen tanke på att det var pingstafton när vi bestämde datumet! Det var efter vi bokat lokal jag såg det i kaldendern! :D Vi bestämde maj månad från början och tänkte ta i mitten först, men eftersom jag pluggar så ville vi att terminen skulle ha hunnit ta slut, så därför blev det sista helgen i maj! :)

• cc26maj

Jag hade heller ingen tanke på att det var Pingst, ville ha på våren så sent som möjigt och det 26:e fanns ledigt. Tror det var först när jag redan hade bokat som jag insåg att det var Pingst

• jenny_nenne

samma här, vi visste inte heller att det var pingst. Sista helgen i maj sa vi till kyrkdamen. Jaha pingstafton sa hon då...

Tydligen är det mest populära datumet i år 070707

• Speckledust

En till här!

Måste ha varit killarna som ha väljat 070707 så att de inte glömma bröllopsdag

Ha den mest viktigast fixat och ska också flyga på bröllopsresa dagen efter, kl 07:00, till Rhodos bara för en vecka men planera att åker till Thailand i Dec för 3 veckor och då blir det mer som en bröllopsresor för oss Skickade ut de flesta inbjudiningar redan i November eftersom jag och min M2B kommer från england och då behöver gäster boka flygbiljetter och sånt, men det är kanske dags att skicka ut inbjudningar till vår svenska vänner snart!

• 26maj2007

Är så glad idag och förväntansfull !!!

Idag har vi varit och beställt våra vigselringar och kommer inte att få dem förrän i mitten av april .
    vill ha min ring nu!!