Inlägg från: jenny_nenne |Visa alla inlägg
  • jenny_nenne

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

jag vill oxå vara med. har klarat av agnska mycket. försöker hitta blommor till min bukett som jag ska provbinda men tydligen e det bara inne med färdiga buketter idag...hrm...får kolla vidare. Köpte skor idag som jag förhoppningsvis klarar av att ha en bra stund den dagen...

• jenny_nenne

gå in på svartbrud.se och kolla på buketter så finns det som man kan binda själv. Den första med vita liljor och gröna strån med pälor på. Jättefin, om man nu kunde hitta lösa blommor att köpa...

• jenny_nenne

samma här, vi visste inte heller att det var pingst. Sista helgen i maj sa vi till kyrkdamen. Jaha pingstafton sa hon då...

Tydligen är det mest populära datumet i år 070707

• jenny_nenne

jag e med i bägge trådaran :o)
    men alla e välkomna här! tycker jag

• jenny_nenne

hrm...fel smiley...vet inte hur man gör tydligen, provar med annat..hehe..;0)

• jenny_nenne

på så vis. ja men då kan du ju vara med i bägge du med. vilket datum gifter du dig? jag har ju minne som en guldfisk så att jag e med i flera trådar är egentligen inte alls bra..hehe (nu prova vi igen) :) blidde det nån smiley tro?

• jenny_nenne

ja!! jag fick ihop den. trodde man skulle ha med o:t som näsa. men inte

• jenny_nenne

vad var det som gjorde er så missnöjda? vad hände egentligen??

• jenny_nenne

moa malviker:

hade jag varit er så hade jag kollat om möjligheterna fanns att skaffa en annan cateringfirma. Ett sådant ointresse för allergiker känns för mig helt sjukt i huvudet. Jag får lite känslan av att de resonerar som "det man inte vet har man itne ont av" och vem vet vad de då lägger i maten eller inte. Man ska inte måla fan på väggen men det låter helt fel. Har ni pratat med de ansvariga på cateringbolaget? Eller e det dem ansvariga som ni pratat med? Jag hade aldrig godkänt ett sånt beteende från någon so jag ska betala så mycket pengar till.
    Men finns det inga andra ställen så kanske ni inte haar så mkt val. Men jag hade ändå fått dem att inse att ni betalar för deras tjänster inte för deras åsikter.

(kommer från mig som e superallergisk mot tomat och alltid får påpeka att det inte hjälper att "bara plocka bort den" )

• jenny_nenne

om två månader e vi gifta!!! hur känns det?!!!

• jenny_nenne

jag byter från svensson till amaya... om jag kommer iväg till skattverket snart å lämnar in lappen...hehe.

• jenny_nenne

moa malviker:

japp det är min sambos efternamn. Jag tycker oxå det är jättefint. Så för mig är det inga "svårigheter" att byta bort svensson.
    Vaad blir ditt nya efternamn då?

• jenny_nenne

kan ni inte slå ihop dem då... wellwiker eller malmark? o) Fast att ha båda lät bra ändå, det beror nog mycket på att du har kort förnamn.

• jenny_nenne

vår präst har fortfarande inte hört av sig, ska man börja undra nu eller är det helt normalt?
    För övrigt har vi lite saker kvar att göra tyvärr. Tårtan ska väljas ut, kkläder till tärnan, musiken ska fixas, festhäftena och vigselhäftena och lite annat smått och gott. har precis kommit hem från iami så jag börja känna att det drar ihop sig...

• jenny_nenne

jag har slutat ta hjälp av familj och vänner med sådana nödvändiga saker. för det verkar som att viktigt för mej är inte viktigt för dem.
    Så nä, jag gör hellre det själv. Om man bortser från mor och far som jag veeet stäler upp.
    Sorgligt men sant

• jenny_nenne

vi provade dansa i förrgår. det gick inte alls. Jag kan väl grundstegen till vals och fox... men min sambo är värdelös. Han hittade på en egen dans som till mestadels gick ut på att jucka mot mig...*suck* karlar. Så det blir nog att öva öva öva...

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007