• Lucky_bride

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

Hej på er pingstbrudar :D
    Tänkte starta en ny tråd för just det här datumet. Har sett att fler har gjort så, men inte hittat någon för just 26:e maj. Kan ju va kul att tjattra lite med de som ska gifta sig på samma dag :)
    Så hur känns det nu när det börjar närma sig...? Har ni koll på allt? Tror att vi har det :)

• Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007
  • Moa Malviker

Vi ska göra det mysigt hemma, med ljus blomblad, champagne och annat mys. Räknar med att vara på festen länge, så vi lägger hellre pengarna på en svit när vi ska på smekmånad.

• Bröllopstokiig

Ja jag var också helt inne på att boka hotell för bröllopsnatten, men ju mer vi tänkte på det kändes det så onödigt. Till saken hör att vi ska åka på bröllopsresan redan på morgonen efter bröllopet så vi skulle inte hinna mysa mycket på rummet. :) Nej vi åker hem och snuskar oss i stället, haha! :D

• Lucky_bride

Vi ska tillbringa natten i en hotellsvit. Vill att det ska kännas extra lyxigt och speciellt på bröllopsnatten... Dessutom ska vi inte ha nån stor fest, utan "bara" middag med familjerna, så det blir nog inte så sent. Så vi lär nog hinna med både det ena och det andra :D

• Moa Malviker

Hoppas verkligen att jag och min min man orkar med lite bus på bröllopsnatten, men i annat fall får jag spara underkläderna till dagen efter, eller kanske smekmånaden.

Är det någon mer som har underkläder att byta till efter bröllop och festen?

• bröllopsängeln

men är det här ni gömmer er allihopa vi finns ju i vanliga majtråden juuu

• bröllopsängeln

Nu känner jag mig nästan lite ledsen när alla hamnat här..utanför och ensam..trivdes ni inte i vår andra tråd där alal var samlade eller?

• bröllopsängeln

men då hänger jag väl på här också då om jag får förstås...:)

Moa Malviker:*vinkar* hej hur har det gått på nya jobbet trivs du??

• jenny_nenne

jag e med i bägge trådaran :o)
    men alla e välkomna här! tycker jag

• jenny_nenne

hrm...fel smiley...vet inte hur man gör tydligen, provar med annat..hehe..;0)

• bröllopsängeln

hihi jo det kan vara svårt med smileysarna

jo man kan ju vara med i båda men jag visste ju inte om den här tråden :(

Undrade vart alla tagit vägen...men nu vet jag

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007