Inlägg från: Jessy1 |Visa alla inlägg
  • Jessy1

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

Hej alla glada!
    Här har ni en till som gifter sig 26 maj! Har inte beställt ring och blommor än annars är det mesta fixat. Bor dock på en liten ort så det är inte någon panik. Men tänkte att vi ska fixa med det snart. Har kollat på bernzonsblommor.se och där finns en jag gillar nr 806. Tänkte ta med en bild till blomsteraffären och fråga om de kan fixa en sådan. Hoppas vi kan hålla kontakt via den här tråden vi som har samma datum så man kan utbyta lite erfarenheter och tips om olika saker...

• Jessy1

Hej alla pingstbrudar!
    Tänkte bara höra hur ni andra ska göra med bröllopsnatten. Har ni bokat hotell eller ? Först tyckte jag inte det var så noga men ju mer jag funderar så kanske man borde göra det. Då är ju vårt hus tillgängligt till gäster som behöver övernattning. Känner ändå att vi vill delta på festen så länge som möjligt och inte behöva smita iväg en viss tid. Är det någon som har koll på ifall man checkar in mitt i natten- måste man ändå checka ut kl 12 eller kan man få dispans när det är bröllopsnatt ? Det känns ju inte så kul att betala flera tusen för rummet ( 2500:- för en bröllssvit jag kollade )och inte hinna mer än sova. Man vill ju gärna hinna gosa och ha det mysigt och inte behöva stressa hem på förmiddagen.Tacksam för tips!

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007