• Lucky_bride

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

Hej på er pingstbrudar :D
    Tänkte starta en ny tråd för just det här datumet. Har sett att fler har gjort så, men inte hittat någon för just 26:e maj. Kan ju va kul att tjattra lite med de som ska gifta sig på samma dag :)
    Så hur känns det nu när det börjar närma sig...? Har ni koll på allt? Tror att vi har det :)

• Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007
  • Lucky_bride

Snart Fru Seefeldt

Välkommen hit!! Jo, visst längtar man... Lägger till dig i våran lista :)

Lucky_bride (Linköping) ericahenrik.weddingannouncer.com
    26maj2007 (Nv Skåne) sara-jonny.weddingannouncer.com/
    dreaming_princess (söderköping)- daydreamerinlove.weddingannouncer.com
    Moa Malviker (Norrköping)
    I&R (stockholm) inkarickard.weddingannouncer.com
    AnniePannie (Stockholm) annicahjartatommie.weddingannouncer.com
    BolinderBrud (Särö, Halland) www.majbrollop.se
    Bröllopsängeln (Stockholm)
    Snart Fru Seefeldt (Halmstad) seefeldtwedding.blogspot.com

• 26maj2007

I&R

visst gör det

en undran

ska ni önska er något i morgongåva?

min blivande har frågat flera gånger vad jag önskar mig. men jag tycker det känns lite konstig att man ska önska sig något.

jag hade fått för mig att det skulle vara en överaskning.

jag har frågat tillbaka efteråt han har frågat för jag känt mig dum.

vet ju redan vad jag ska ge honom. han ska få en fotbollsresa till england för två. då ´kommer jag att uppfylla en av hans drömmar. + att det blir en mini semester tillsammans helt själva lite längre fram..

• I&R

AnniePannie: Ja, jag ska den i ocean.
    Fick underkläderna idag. De satt hur bra som helst. Gömde de så m2b inte ska se de.

Morgongåva har vi inte pratat så mycket om. Vi har en ganska tajt budget så vi kanske struntar i det.

Imorgon ska jag till min kusin som är en av mina tärnor. Vi ska prova smink och hår. Hon ska nämligen fixa det på mig. Hoppas de blir bra. Ska ha en ganska enkel frisyr så hon klarar nog av det. Hon har sminkat mig förut så det vet jag blir bra.

Hur ska ni andra göra, fixa själva eller gå till frisören?

• bröllopsängeln

frisören ska fixa mitt hår ser framemot provuppsättningen...fy så nervöst vet inte hur jag vill ha håret ens.

Underkläder så letar jag mer efter heltäckande alltså såna som håller in lite här och där:) Inte bara bh och trosa. Få se när man hinner testa sånt.

Min blivande frågade vad jag vill ha men det är ju svårt att önska när man int e vet hur mycket han tänkt lägga. Jag har iaf önskat en del saker men de tror jag e för dyra så han hittar nog på något annat. Spännande...

• Snart Fru Seefeldt

26maj2007 - Behover du tips eller hjalp ang nagot fran London far du hora av dig. Har ju varit har nu i 7 ar nu.

• Moa Malviker

Morgongåvorna är avklarade för vår del, Mattias har redan fått sitt X-box360 och mitt guldhalsband med hänge (idas nyckel) väntar i sin ask, alltså ingen hemlighet eller överraskning men visst skulle det varit mysigt att inte veta något i förväg.

Måste bara berätta att jag idag hittade perfekta chokladbitar på Lagerhaus (av en ren slump). De är små fyrkantiga i guldpapper, med ett rosa hölje över med ett guld hjärta på ena sidan och texten "Puss & Kram" i guld på den andra sidan. Köpte 90 st på en gång, ska lägga dem på fatet till kaffekoppen på bröllopet. (Billiga också bara 2 kr styck )

• dreaming_princess

åhå... de har kostat mer innan, chokladbitarna alltså. vilket fynd- får åka förbi o kika om det finns några kvar ;)

• dreaming_princess

frisör förresten- jag kommer att unna mig att gå till frissan, men mkt p g a att jag inte kommer kunna fixa min frisyr själv. :)

• I&R

Har varit hemma hos min kusin och provat hår och smink. Blev jättefint. Är helnöjd. Ska locka hela håret och sätta upp hälften med ett silverspänne.
    Hur ska ni ha håret?

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007