• Lucky_bride

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

Hej på er pingstbrudar :D
    Tänkte starta en ny tråd för just det här datumet. Har sett att fler har gjort så, men inte hittat någon för just 26:e maj. Kan ju va kul att tjattra lite med de som ska gifta sig på samma dag :)
    Så hur känns det nu när det börjar närma sig...? Har ni koll på allt? Tror att vi har det :)

• Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007
  • Snart Fru Seefeldt

Hamtade ringarna i helgen samt traffade pastorn, dj och restaurangen. Nu e vi redo...tihi

Har fatt mig en ordentlig hosta och forkylning. tanken slog mig - tank om man blir sjuk pa sin brollopsdag. Vad gor man da?

• 26maj2007

oj vi har mycket kvar tycker jag.

har inte träffat prästen ska vi göra i början av maj.

tårta är inte beställd

har skrivit till fotografen nu och väntar på tid när han ska komma för att gå igenom var vi ska fotas.

vi har fst och vigselprogram kvar.

syr stolsöverdrag allt vad jag kan.

i början av maj åker tärnan, dottern och jag till brudbutiken och provar våra klänning då där ska göras ändringar på våra klänningar.

ringarna är beställda men inte klara.

vi ska åka ut och beställa maten där vi ska vara.

vi ska åka till tyskland för att inhandla drickan.

• bröllopsängeln

26maj2007: tyvärr passade den inte min storlek men åhhh så fin. har hittat en annan lösning nu men tusen tack för hjälpen.

Sera: vilken tid gifter ni er då? Vart ska ni ha festen/middagen?

Hur går det för er andra?

Vi har massor kvar att göra vi också, hoppas kunna beta av lite under helgen:)

• bröllopsängeln

vi har allt pappersarbete kvar alltså programblad och placeringskort, är inte klara med placering, inte valt låtlistor, inte ordnat underkläder och morgongåvor, inte ordnat alla detaljer, inte valt tårta eller frisyr inte valt platser att fotas,inte klart med solister, inte träffat präst, inte gjort schema för dagen, inte valt hotellrum för natten (har flera bokade), och tusen saker till vi inte gjort

• sera

bröllopsängeln:

klockan 14:00 blir det både vigsel å dop! blir fest i en festlokal i barkarby...fancy va! hahah men trevligt kommere bli =) ni då?

• EmmaStina

Hej tjejer!

Hur ligger ni till i planeringen?? Har ni mycket kvar?
    Nu har det ju gått ytterligar några dagar..

Håller som bäst på med texten till varje gäst i festprogramet.

Har inte beställt brudbukett

Väntar på lev av ringen

Ska åka och köpa skor till mig och min m2b
    i em

Väntar på att prästen ska ringa

Försöker att bestämma in-och utmarsch

Bordsplaceringen

All matlagning (ska ha buffe som vi, med assistans, fixar själva)

Har inte hittat någon serveringspersonal

Sen har jag säkert glömt en hel massa grejor.

Börjar bli både nervös och lite stressad

Kram på er!

• Moa Malviker

Jag känner mig faktiskt lugn, i princip är allt pappersarbete klart och vi är i fas med planeringen. Känns bara bra, det ända är att jag inte riktigt förstår att vi faktiskt ska gifta oss!!!

• vickanvicky

är det några brudar fårn Skåne?

• vickanvicky

Är det många som har pratat med prästen ? Våran har inte hört av sig, Tycker att det är p åtiden att hon gör det. för henne är det ju en vana en annan är det ju första gången,

• 26maj2007

vickanvicky

japp är från Nv skåne

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007