• Lucky_bride

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

Hej på er pingstbrudar :D
    Tänkte starta en ny tråd för just det här datumet. Har sett att fler har gjort så, men inte hittat någon för just 26:e maj. Kan ju va kul att tjattra lite med de som ska gifta sig på samma dag :)
    Så hur känns det nu när det börjar närma sig...? Har ni koll på allt? Tror att vi har det :)

• Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007
  • vickanvicky

ära det några som har bilder på frisyrer eller kan någon bra adress här på ntet där man kan titta... Vet inte än hur jag vill ha håret. Det är mitt största problem nu:P

• Meddelande borttaget
  • jenny_nenne

vår präst har fortfarande inte hört av sig, ska man börja undra nu eller är det helt normalt?
    För övrigt har vi lite saker kvar att göra tyvärr. Tårtan ska väljas ut, kkläder till tärnan, musiken ska fixas, festhäftena och vigselhäftena och lite annat smått och gott. har precis kommit hem från iami så jag börja känna att det drar ihop sig...

• vickanvicky

idag har jag beställt blommor till dagen B.. härligt...

• I&R

vickanvicky: Vad blev det för blommor?

Har också beställt blommor, blev germini för oss.

• vickanvicky

vet inte riktigt vad de heter...men i buket så ska det vara vinröda blad och vita små blommor, trollhasell och sen ska det hänga från skaftet och ner med yunna "vass blad" Hoppas att du vet vad jag menar för några...

• 26maj2007

i dag har vi bokat bröllopstårta.

Oscar Pannacotta.

chokladbotten. chokladmousse och vanilj pannacotta.

• AnniePannie

Åh vilken god tårta det låter som *dregla* ;)

Jag var nyss hemma hos min ena tärna och passade hennes son, när jag såg almenackan på väggen, uppslagen på Maj och med stora bokstäver på den 19 maj MÖHIPPA? haha spännande :D

• 26maj2007

AnniePannie

varför har man maj månad uppe redan då det fortfarande är april.

tror att någon försöker att lura did

• AnniePannie

26 maj 2007

Ja tanken slog mig, men jag vet inte... :P
    Hoppas förövrigt att det blir den lördgen! Ja, jag lär ju märka ;)

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007