• Lucky_bride

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

Hej på er pingstbrudar :D
    Tänkte starta en ny tråd för just det här datumet. Har sett att fler har gjort så, men inte hittat någon för just 26:e maj. Kan ju va kul att tjattra lite med de som ska gifta sig på samma dag :)
    Så hur känns det nu när det börjar närma sig...? Har ni koll på allt? Tror att vi har det :)

• Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007
  • vickanvicky

MIn bordsplacering är klar med dat har tagit mig ett tag... Blanda norrlänningar och skåningar...*ler*

• 26maj2007

vilken ålder är det på er andra brudar?

har ni barn?

själv är jag 29 och har två barn en flicka och pojke.

• Brastad -07

Hej på Er!

Nu är det inte långt kvar... Jag tror att jag har koll på det mesta, har dock inte börjat med festprogrammet. Är det någon som ska ha "lekar" eller något annat kul på festen? Jag har så dålig fantasi.

Är det någon som ska gifta sig i bohuslän?

• EmmaStina

Jag är 32 år har en flicka och en pojke, men inte med min m2b. Produktionen men honom börjar efter bröllopet

• Moa Malviker

Har inga barn...

Mina toastmadamer tar hand om lekar och annat under festen, jag får inte veta något... *nyfiken*

• Lucky_bride

26maj2007

Jag är 26 år. Har inga barn än.... ;)

• Snart Fru Seefeldt

Skaning jag med fran hbg men ska gifta oss i Halmstad. Blev sa fortjusta i Wapno Slott att det helt enkelt fick bli kyrkan intill. Bor i London sa plats spelar egentligen inte sa stor roll.

jag ar 29. Inga barn (Han ar bara 28)

Ska gora sista justeringarna pa programmet i helgen sen har vi bara smatt kvar.

1. vad ska vi lagga i presentpasarna? vill garna lagga froer men hittar inga fina forpackningar - nagra ideer?
    2. vad ska vi ha for nattmat?
    3. Skicka lite inspirationsmusik till dj'n
    4. Prel boka en sommerska eftersom klanningen har blivit lite for stor

Sen ar vi klara med allt - kanns sa lugnt och skont.

• Snart Fru Seefeldt

28 skulle det vara och ingen smilefigur... som det kan bli. tihi

2 ar ju lite val ungt att gifta sig

• vickanvicky

Jag fyller 25 nu i april och har 2 pojkar på 3 och 4...

• I&R

Nu är vi klara med bordsplaceringen. Fick hjälp av svågern och hans fru som gifte sig förra året. Skönt att det är klart.

På fredag ska vi till den ena tärnan och fixa musik.

Jag är 25 och har inga barn. Men det kommer om några år förhoppningsvis.

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007