• Lucky_bride

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

Hej på er pingstbrudar :D
    Tänkte starta en ny tråd för just det här datumet. Har sett att fler har gjort så, men inte hittat någon för just 26:e maj. Kan ju va kul att tjattra lite med de som ska gifta sig på samma dag :)
    Så hur känns det nu när det börjar närma sig...? Har ni koll på allt? Tror att vi har det :)

• Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007
  • AnniePannie

Jag fyller 25 år i höst, min m2b fyller 24 ! Oj vad långt ni har kommit med allt, vi hade vår sista OSA dag idag, så nu får vi sätta en rejäl fart ;) Jätte glad att så många kommer dock, bara 4 som tackade nej :D

• bröllopsängeln

Vi ska inte producera något alls efter bröllopet:) Inga barn nu och inga såna planer än för oss. Det hänger inte ihop automatiskt för oss att när man gift sig ska man ha barn. Vi tar en sak i taget och njuter av det innan vi planerar mera...

Har massor kvar att göra men idag har jag provsminkats och det blev superfint så jag e nöjd:) Hittade underkläder tidigare i veckan också. Bordsplaceringen e klar för länge sedan men program och annat pyssel fixar vi och donar med hela tiden. Kommer nog ha fullt upp ända fram till den stora dagen:)

• AnniePannie

Var och lämnade in ringarna för putsning och förminskning (mina) i går oxå! Känns konstigt att inte ha dem nära ;) men men det är ett nödvändigt ont, fast det skulle kosta en del, pga av stenarnas placering på min vigselring. Jag måste ända ner till 14,5 i båda annars ramlar de av :( så någon gravering förutom datumet blev det inte.

Tänk att inte arslet kan bli mindre i stället för fingrarna när jag går ner i vikt, haha :D

• bröllopsängeln

hihi ja tänk att man alltid tappar vikt där man tycker det e minst nödvändigt.

Ni har väl inte missat att det finns en möhippetråd för alla majbrudar nu att rapportera om möhippor vi får vara med om.

Har ni köpt paraplyer till bröllopet och var i så fall?? Letar som en galning men hittar inget som passar.

• vickanvicky

nu börjar det kännas i magen att det närmar sig... Någon som har fjärilar i magen???

• I&R

Inga fjärilar här. Var jättenervös efter årsskiftet men nu känner jag mig jättelugn.

• bröllopsängeln

I min värld är det så långt kvar till bröllopsdagen så än har jag inga fjärilar för det. Däremot lite stress över att hinna med allt som ska vara klart innan. Menmen det löser sig på något sätt.

• Lucky_bride

Jag får mer och mer fjärilar i magen ju mer det närmar sig... Vågar knappt tänka på hur det kommer kännas när det är dags... :)

• EmmaStina

Fjärilarna kommer o går liksom stessen. Vissa dagar känns det som en evighet tills man ska gifta sig, nästa som om det vore i morgon...

Men vad spännande/kul det ska bli...

Börjar fundera lite på när/om man blir hippad. Är det sanna vänner man har som är snälla eller är det små djävlar

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007