• Lucky_bride

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

Hej på er pingstbrudar :D
    Tänkte starta en ny tråd för just det här datumet. Har sett att fler har gjort så, men inte hittat någon för just 26:e maj. Kan ju va kul att tjattra lite med de som ska gifta sig på samma dag :)
    Så hur känns det nu när det börjar närma sig...? Har ni koll på allt? Tror att vi har det :)

• Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007
  • jenny_nenne

kan ni inte slå ihop dem då... wellwiker eller malmark? o) Fast att ha båda lät bra ändå, det beror nog mycket på att du har kort förnamn.

• Lucky_bride

Vi kommer att ta mitt efternamn eftersom det bara är 5 i hela världen som heter så :) Han har ett -sson namn som han gärna byter...

• Snart Fru Seefeldt

jag funderade pa att byta namn nar jag var i tonaren sa jag har heller ingen varst separations angest

Tycker det kanns mer konstigt att ens namn nu istallet blir associerat (stavning??) med en annan familj men det lar jag val vanja mig vid hoppas jag. gulp!!

• 26maj2007

Snart Fru Seefeldt Tack bra att veta!

just nu är mitt största problem att hitta en Pronovias spets bolero till min klänning. Kolla med Atelje MB i vinslöv de skulle ha 4000:- för en sådan. allt för dyrt tyvärr . snå nu letar jag förfullt efter en begagnad.

min blivande och barn har tagit ett helt nytt efternamn så det ska bli kul att få samma som de.

• bröllopsängeln

vill också hitta bolero någonstans...få se om jag lyckas *surfar*

• bröllopsängeln

åh den var ju sagolik!!! Otroligt fin verkligen är tyvärr lite osäker på om storleken passar mig så jag måste nog mäta lite innan jag lägger ett bud;)

• EmmaStina

Hej tjejer!

Ny tillkommen pingstbrud här.
    Ser att ni diskuterar namnbyten. Vi har båda vanliga -son namn så han ska ta mitt eftersom mina barn heter samma som jag. Känns bäst så för oss båda

• sera

bröllopsängeln! Ska du gifta dig i järfälla kyrka?

• sera

hmm, de var inte så väl traffikerat på den här tråden? Iallafall så har vi allt klart utom att vi meddelat kyrkan vilken musik vi ska ha..och festen är väl inte heller så himla klar..men snart bäre av tjejer!

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007