Inlägg från: beach |Visa alla inlägg
  • beach

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

Hej tjejer!
    Nu börjar det närma sig... Har ni mycket kvar att ordna?
    Vi har kvar bordsplaceringen, festprogrammet, vigselprogrammet och några andra små saker.
    Vigselprogrammet kan man ju inte göra ännu pga det ni skrivit om ovan. Måste ju prata med präst och kantor innan...
    Börjar misstänka att det blir en massa kvar att panikgöra i slutet.

• beach

Ja, det är allt "småplock" på slutet som jag gissar kan bli stressigt på slutet. Iom att det är smågrejer tänker jag att "det kan vänta", vilket troligtvis är dumt att tänka :)

• beach

Hej tjejer!

Jag undrar vad ni kommer ha för jacka eller liknande. Jag har hela tiden räknat med att jag bara ska ha en bred fin sjal över axlarna, men nu när det är så kallt ute börjar jag fundera på om man skulle behöva något annat.
    Min faster har erbjudit mig att låna en kort vit pälsjacka, men det skulle ju se helgalet ut i slutet av maj!!!

Vad ska ni ha??????

Börjar dra i hop sig nu... :)

• beach

Moa
    Var hittar man något sådant?

• beach

Tack tjejer!
    Jag har ingen lust att betala alltför mycket för ett plagg som jag kanske inte kommer att använda(förhoppningsvis blir det varmt och skönt till pingst!), men jag ska kolla vad som finns :)

• beach

AnniePannie

Det låter som ungefär som jag tänkt! Var har du hittat denna söta, vita jätte ;)

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007