• sera

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

bröllopsängeln! Ska du gifta dig i järfälla kyrka?

• sera

hmm, de var inte så väl traffikerat på den här tråden? Iallafall så har vi allt klart utom att vi meddelat kyrkan vilken musik vi ska ha..och festen är väl inte heller så himla klar..men snart bäre av tjejer!

• sera

bröllopsängeln!

nä ba checkade de ska ja me =) hoppas vi får fint väder =)

• sera

bröllopsängeln:

klockan 14:00 blir det både vigsel å dop! blir fest i en festlokal i barkarby...fancy va! hahah men trevligt kommere bli =) ni då?

• sera

vi e sjuka här hemma, känns lagom kul såhärnära när man vill ha huvudet klart för att planera det sista! Men det ska bara handlas mat..beställas smörgåstårtor..köpa vin/öl/champagne..åkomma på hur ja ska göra me blommor =) jag e slarvig ja...å på söndag ska ja få en provsminkning av tjejen som ska fixa smink/håret på mig! ska bli kul å se va ja kan vänta mej =)
    snart....*pirrig*
    Ska skicka in lappen till kyrkomusikern i morgon också..får inte glömma..

• sera

det känns för nära! Jag är inte ens klar me hälften hahah...eller jo det är jag men de känns inte så..plus att Östersund till på lördag för min brorsa gifter sig! å DÅ är de bara en vecka kvar! av en massa fixande och provande...ja ligger i hårdträning nu (not) men jag gör iaf 150 situps per kväll så min mage håller sig skinnet på dagen D =)
    N E R V Ö S

• sera

inte så många fler dagar att chansa på än i morgon va? min kille ska få i morgon...hoppas han fåre kul OCH att han har batteri på sin telefon..
    hoppas du får en bra dag =))

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007