Pingstbrudar, 26:e maj 2007
hej ala då kommer en till och gör sällskap för den 26 maj....
hej ala då kommer en till och gör sällskap för den 26 maj....
det var inte mycket som händer här inne
Lucky_bride
Hej! Vi gifter oss kl 16,30 i Risekatslösa kyrka i bjuvs församling.
Vi har det mesta klart det jag inte har riktigt klart är hur jag ska ha håret. sen är det servetter och dukar kvar att inhandla. Fest häftet ska skrivas ut och så inväntar vi svar från de som inte har svarat än.
är det några brudar fårn Skåne?
Är det många som har pratat med prästen ? Våran har inte hört av sig, Tycker att det är p åtiden att hon gör det. för henne är det ju en vana en annan är det ju första gången,
VArt i skåne kommer du ifrån?
samma här i Billesholm
hahaha e det du som ska gifta dig i bjuvs kyrka?
blev lite fel, läste fel.... hihi*ler*
Ja jag får nog ta och ringa våran med.... Vill att det ska börja hända lite nu:P ( Börjar känna pirr i magen) Jag är väl inte ensamen om det:#:)?!
MIn bordsplacering är klar med dat har tagit mig ett tag... Blanda norrlänningar och skåningar...*ler*
Jag fyller 25 nu i april och har 2 pojkar på 3 och 4...
nu börjar det kännas i magen att det närmar sig... Någon som har fjärilar i magen???
ära det några som har bilder på frisyrer eller kan någon bra adress här på ntet där man kan titta... Vet inte än hur jag vill ha håret. Det är mitt största problem nu:P
idag har jag beställt blommor till dagen B.. härligt...
vet inte riktigt vad de heter...men i buket så ska det vara vinröda blad och vita små blommor, trollhasell och sen ska det hänga från skaftet och ner med yunna "vass blad" Hoppas att du vet vad jag menar för några...
Så tjejer då har födelsedagen varit... Nu en månad kvar till dagen då vi säger ja...
Ska ta med mina barn över till danmark i dag för att köpa avec till kaffet... sen ska jag över med svärmor och handla vin om en vecka...
Prästen rinde igår... Den 8 maj kl 14 ska vi träffas...NU är det bara drickat kvar kom inte över barnen hade feber... Ringarna är på putsning och vigsel ringen är hämtad. Sen är det allt sånt som jag inte kan göra så mycket åt just nu... Allt ligger till den 26 maj naglarna den 24 maj... ja och så bordsplacringen ska skrivas ut liksom festprogramet... sen är det klart.. Hoppas att solen ska vara framme nu så man hinner bli lite brun innan.
Nu har vi bara vin och avek kvar ovh bacardi razz till bålen... så skönt att det är klart nu... det mesta iallafall....
AnniePannie: Du e inte ensammen om detta... Min M2B är lika dan... Så det får bli som det blir... Måste ju kunna skratta med ju:)
NU e det bara 2o dagar kvar...
´tur att listan inte är lång med saker som är kvar... Har det sista i häftet till festen att göra. Vi ska träffa prästen den 8 ...