Inlägg från: Lucky_bride |Visa alla inlägg
  • Lucky_bride

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

I&R

Välkommen hit :)
    Samma för oss, har tårtan kvar att beställa.
    Håller verkligen med om att det är nervöst inför den stora dagen!! Hoppas bara att man inte svimmar när man står där framme... Men så illa ska det nog inte gå iaf... :D

• Lucky_bride

Hej allihopa, TS här... :)
    Vi kan väl göra en lista på alla pingstbrudar så man har lite mer koll på vilka vi är. Och skriva stad också, så man vet var ni ska gifta er!
    Fyll gärna på här...

Lucky_bride (Linköping)

• Lucky_bride

Moa Malviker

Hm... konstigt... Men om du bara skriver din hemsida så kan nån av oss uppdatera och lägga till den :)

• Lucky_bride

Vi ska träffa prästen imorgon!! Bra att kunna få klart vigselprogrammen i tid. Sen ska vi även träffas ungefär 1 vecka innan det är dags, för att ha genrep på plats. Känns jättebra, då har man det förhoppningsvis färskt i minnet... :)

• Lucky_bride

Kantorn var inte med igår när vi träffade prästen. Han kommer att vara med på genrepet istället. Kommer att ringa honom och säga vad han ska spela. Har inte ens tänkt på att han kanske inte "kan" spela det vi vill ha... Han får väl lära sig det helt enkelt :D

• Lucky_bride

I&R

Vi ska åka till Mauritius!! Hade först inte tänkt att åka så långt, men sen kände vi att om man nån gång ska satsa på en resa så är det väl just på bröllopsresan. Vi tror att det kan vara värt det, att åka till en paradisö :)

• Lucky_bride

I&R

Kul förresten att du hittade underkläder ;) Jag fick också lägga ut mer än väntat på underkläderna. Det var visst dyrare än man trodde...

• Lucky_bride

Snart Fru Seefeldt

Välkommen hit!! Jo, visst längtar man... Lägger till dig i våran lista :)

Lucky_bride (Linköping) ericahenrik.weddingannouncer.com
    26maj2007 (Nv Skåne) sara-jonny.weddingannouncer.com/
    dreaming_princess (söderköping)- daydreamerinlove.weddingannouncer.com
    Moa Malviker (Norrköping)
    I&R (stockholm) inkarickard.weddingannouncer.com
    AnniePannie (Stockholm) annicahjartatommie.weddingannouncer.com
    BolinderBrud (Särö, Halland) www.majbrollop.se
    Bröllopsängeln (Stockholm)
    Snart Fru Seefeldt (Halmstad) seefeldtwedding.blogspot.com

• Lucky_bride

Vi kommer att ta mitt efternamn eftersom det bara är 5 i hela världen som heter så :) Han har ett -sson namn som han gärna byter...

• Lucky_bride

vickanvicky

Hej, trevligt med en till :)
    Berätta gärna mer om bröllopet, var, hur, osv...

• Lucky_bride

26maj2007

Jag är 26 år. Har inga barn än.... ;)

• Lucky_bride

Jag får mer och mer fjärilar i magen ju mer det närmar sig... Vågar knappt tänka på hur det kommer kännas när det är dags... :)

• Meddelande borttaget
  • Lucky_bride

Ja, nu börjar det verkligen att kännas i magen... bara 1 månad kvar!!!
    Har precis som EmmaStina, lite smågrejer kvar att fixa, träffa fotografen, putsa ringarna, beställa tårtan...

• Lucky_bride

Anna & Tony

Vad trevligt :)
    Var ska du gifta dig..?

• Lucky_bride

Igår gjorde jag klart vigselprogrammen, dekorerade, vek, stämplade... De blev riktigt bra :) Skönt att kunna bocka av en till sak från listan...

• Lucky_bride

26maj2007

Det där lät ju hur gott som helst :) Vi har inte bestämt hela menyn ännu, men det blir väl snart...

• Lucky_bride

AnniePannie

Min blivande har inte sett klänningen, han har ingen aning om hur jag kommer se ut... Hoppas bara han blir nöjd :D

• Lucky_bride

Oiiiii, nu är det bara 1 vecka kvar!!! Det vi har kvar att göra är att lämna in förlovningsringarna för putsning... Annars är allt klart. :)

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007