Inlägg från: 26maj2007 |Visa alla inlägg
  • 26maj2007

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

vi har själva bokat den präst vi vill ha och för ca två veckor sedan fick vi brev från kyrkan om vem som är kantor.

vi satte 26 mars som osa. vi vill veta tidigt vem som kommer eller inte kommer.

om det är någon som tackar nej så lär det inte vara så många. men vi hade planerat innan om det är många som tackar nej har vi en fler vi kan bjuda.

• 26maj2007

AnniePannie

Jag har köpt lakan hos jysk fick rabatt då vi handla många, fick köpa dem för 25/st

inga svårigheter att sy dem själv.

Moa Malviker

Nej vi har aldrig varit i thailand innan, ska bli jätte mysigt men lite jobbit då våra barn kommer att vara hemma.

från början var vår budjet 50000:- men sen hitta vi våra ringar och hamna nu på 70000:- exkl resa.

resan går på 25000:- för två personer i två veckor inkl bonde, mat och utflykter.

• 26maj2007

Är så glad idag och förväntansfull !!!

Idag har vi varit och beställt våra vigselringar och kommer inte att få dem förrän i mitten av april .
    vill ha min ring nu!!

i två timmar satt vi hos guldsmeden och gick igenom hur våra ringar ska se ut.

Min ring ska påminna om denna. Fast de små briljanterna kommer att vara canlinfattade istället för fadeinfattning som är på bilden. sen kommer den breda ringen att vara mattborstat rött guld.

http://www. brollopsguiden .se/gallery/image_view.php?image_id=564

Denna ska min blivandes ring påminna om
    Men han kommer att ha den smala ringen i mattborstat vitguld. Staven ska vara lite bredare och inte upphöjd som den på bilden.

http://www. brollopsguiden .se/gallery/image_view.php?image_id=563

Kopiera och klistra in och ta bort mellanslagen.

• 26maj2007

måste fråga er vad ska ni ha för psalmer?

• 26maj2007

blir nog att vi väljer psalm 199 Den Blomstertid och 201 vänlig grönskas rika dräkt

• 26maj2007

Då fyller jag på

Lucky_bride (Linköping)
    26maj2007 (Nv Skåne)

• 26maj2007

Man kopierar allt och klistrar in. ser konstigt ut när man klistrar in men sen när man postar inlägget så rättar det sig.

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007