Pingstbrudar, 26:e maj 2007
Mina nerver är det bra med... jag bara lääängtar... Vill att min klänning ska vara klar så att jag kan prova!
Mina nerver är det bra med... jag bara lääängtar... Vill att min klänning ska vara klar så att jag kan prova!
Jag tycker man skulle få "bröllopsledigt" som man får föräldraledigt, bra idé va!?
I perioder då jag har mycket att styra med och bestämma kring bröllopet har jag jätte svårt att koncentrera mig på jobbet...
Vi ska ha en vänlig grönskas rika dräkt och i denna ljuva sommartid. (tror att de är bland de vanligaste, men oooh så vackra. Den Blomstertid nu kommer kan ju också vara ett förslag..
26maj2007
Kul med tråden till svenska kyrkan, har inte hittat debn förut.. fins med psalmerna...
Lucky_bride (Linköping)
26maj2007 (Nv Skåne)
dreaming_princess (söderköping)
Moa Malviker (Norrköping)
Ledsen tjejer, men jagh fick inte plats med hemsidorna, hur gjorde ni?
Är det någon mer i Norrk?
I&R
Vi har beställt en hallontårta (med inte alltför mycket grädde). Den är dekorerad med vit sockerpasta och rosa rosor och "stänk". Har provsmakat den, och den var toppen god. Hallon är alltid gott, men hade definitivt inte haft något emot att ha något med choklad... får nog ha lite choklad vid sidan av..
Aerobicsbruden
Tror definitivt att kyrkan har någon som kan sjunga på bröllopet, vår församling frågade oss om vi ville att någon skulle sjunga.
Jag vill också träffa präst och kantor, men vår församling vet inte än vilka som kommer delta i vigseln!! Fick först två namn men nu är ena sjukskriven och den andra har ansökt om semester... Vilket är helt mänskligt men jag vill skriva ut vigselbevisen och träffa prästen snarast!!!