Inlägg från: AnniePannie |Visa alla inlägg
  • AnniePannie

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

Ja nu är det snart dags! :) Var och tittade på ballonger idag! Oj oj vad fina grejer de kan göra med ballonger! Valde några vackra arrangemang som tjejen ska fixa och ställa bakom honörs bordet, kommer bli så fint!! *glad* :D

• AnniePannie

Jag fyller 25 år i höst, min m2b fyller 24 ! Oj vad långt ni har kommit med allt, vi hade vår sista OSA dag idag, så nu får vi sätta en rejäl fart ;) Jätte glad att så många kommer dock, bara 4 som tackade nej :D

• AnniePannie

Var och lämnade in ringarna för putsning och förminskning (mina) i går oxå! Känns konstigt att inte ha dem nära ;) men men det är ett nödvändigt ont, fast det skulle kosta en del, pga av stenarnas placering på min vigselring. Jag måste ända ner till 14,5 i båda annars ramlar de av :( så någon gravering förutom datumet blev det inte.

Tänk att inte arslet kan bli mindre i stället för fingrarna när jag går ner i vikt, haha :D

• AnniePannie

Åh vilken god tårta det låter som *dregla* ;)

Jag var nyss hemma hos min ena tärna och passade hennes son, när jag såg almenackan på väggen, uppslagen på Maj och med stora bokstäver på den 19 maj MÖHIPPA? haha spännande :D

• AnniePannie

26 maj 2007

Ja tanken slog mig, men jag vet inte... :P
    Hoppas förövrigt att det blir den lördgen! Ja, jag lär ju märka ;)

• AnniePannie

haha ja dansen blir kul att se här med. Min m2b saknar helt taktkänsla och vägrar träna :D

• AnniePannie

Idag ringde prästen äntligen (har inte lyckats få tag på henne) och hon lät verkligen supertrevlig och nästan lika exalterad över bröllopet som jag haha. På lördag ska vi till kyrkan och pratas, känns så kul :D

Hur går det med nerverna tjejer? Jag är stört förvånad över mig själv, trodde jag skulle vra en riktig bridezilla vid det här laget men inte än iallafall ;)

• AnniePannie

Åh jag vill oxå dansa i min klänning nu, men den hänger hemma hos mor :)

Har era blivande sett klänningen?

Min m2b har det inte, han har ingen aning om vilken modell, eller om jag ska ha slöja eller ej heller! Skorna har han sett, för dem staplar jag omkring med hemma här till mysdress för att "gå in dem" haha :D

• AnniePannie

Hihi ja det är verkligen overkligt hur nära det är nu!

Och jag är inte heller klar med allt, har inga underkläder än!! Har beställt så hoppas de kommer snart, annars blir det att gå med baken bar, haha ;)

• AnniePannie

Ja lite så kände jag oxå, vill helst inte ha något över min klänning, men med detta väder vet man ju aldrig!

Jag har köpt en vit jätte, söt grovstickad kofta att ha över ifall att :)

• AnniePannie

haha jag har inte köpt en vit jätte! ;) Utan en vit, jätte söt kofta :D

• AnniePannie

beach: Den vita jätten ;) har jag köpt på Åhlens, fanns i beige oxå! Stora knappar och lite A-linje formad.

Pratade nyss med min ena tärna och vi kom fram till att vackert väder är ett krav den 26 maj :D

Vi ska dessutom fotograferas utomhus och har ingen backup plan heller, kanske inte det smartaste, men men som sagt så ska det ju bli fint väder, det är bestämt så ;)

• AnniePannie

Sitter här och börjar bli lite små nervös... Är ju helt övertygad om att min hippa är imorgon! Så nu får vi se om jag får rätt eller om jag blir totallurad, haha :D

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007