Inlägg från: daydreamerinlove |Visa alla inlägg
  • daydreamerinlove

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

jag ville köpa presenter till våra gäster först, men har faktiskt ändrat mig. ibland kanske det blir lite för mkt, men det är ju en smaksak.
    vi har gjort som så att vi har tagit en sak i taget. sen har det väckts flera tankar- vissa har hamnat i planeringen och andra utanför. allt för att försöka undvika stressen/ prestationsångesten som lätt kan bli. på så sätt har det varit en rolig resa. men lite skönt att det snart ska få bli lite resultat med, inte bara planering. *ler

• daydreamerinlove

god morgon, god morgon...
    bara 19 dagar kvar idag. OM det är någon som inte har koll. *fniss

äntligen, har fångat prästen o han kommer hem till oss på tisdag 15 maj. hjäääälpppp... måste städa och vänja mig av med att svära- uppfostra barnen till att tala när de blir tilltalade och... och... och... ja, jo.... slappna av ;)
    strunt samma, vi ska ju förtfarande bara pressa fram det där lilla ordet: ja. här tar vi varandra för dem vi är. *ler

väntar fortfarande på ballongprov... snart e posten här. hoppas jag.
    måste tillägga att det är bra presenter 26maj2007; där alla får ut lite av kakan. visst blir det lite roligare så. man vill ju gärna dra ut dagen lite, annars går den över så fort.
    aerobicsbruden; vi har faktiskt 3 sånger och två psalmer. av den enkla sanningen att vi gärna vill dra ut lite på stunden samt att det är så vackert. gäller att passa på. *s
    ha en bra dag alla // e-l

• daydreamerinlove

BolinderBrud; välkommen :)

• daydreamerinlove

måste ju få berätta att jag hittat "min" kajalpenna och relativt kyssäkert läppstift. känns skönt faktiskt :)

• daydreamerinlove

suddig, men fin :)

• daydreamerinlove

ok, ok... erkänner- har dansat runt i min brudklänning en liten stund. kunde ju inte låta bli den längre :)
    åhh... känner mig som en prinsessa. jag vill, jag vill, jag vill så gärna säga JA.
    NU! långa dagar kvar

• daydreamerinlove

min m2b har sett klänningen, men effekten kommer ju absolut när "allt" är på plats. make up, håret, blommor :)
    ÄNTLIGEN har ballongprovena kommit. jippi...
    bara 15 dagar kvar. känns overkligt.

• daydreamerinlove

ska ringa kicki... klart det blir ballonger ;)
    härligt med ansiktsbehandling Moa. Blev provsminkningen bra? Var gjorde du det? O hur går det med klänningen?- var den klar?
    Du kanske vilar upp dig nu förresten om ni kom iväg igår? *s
    min vecka börjar på tisdag o sen blir det blandat vardag o fest i 2 veckor känns det som. *ler
    tisdag- vaxa benen, noppa ögonbrynen, fotvård.
    onsdag- naglarna (inför fredagen)
    torsdag- biter väl ner naglarna (inför fredagen)
    fredag- slingning och locka håret, provsminkning, SECRET BOX!!! *hjälp* har försökt förtränga det, fast det kommer bli jättespännande med ju.
    I&R; överlevde du??? berätta...
    EmmaStina; kom du iväg?

• daydreamerinlove

ja men moa; vad hände då? mer detaljer. har man sagt A får man säga B ;)

• daydreamerinlove

aaahhhh... prästen ja. han kommer hem till oss denna vecka. måste städa. ojojojojoj
    har ju fullt upp med att dagdrömma :)

• daydreamerinlove

låter verkligen som en helkväll att minnas framöver. roligt...

här har vi haft prästen på fika. pratat vigsellöften, livet, procedurer o s v. idag har jag fjärilar i magen. absolut.
    imorgon blir det vaxning och fotvård... tjuvstartar lite inför nästa vecka. härligt.
    hur är det med er andra- känns det att det faktiskt är dags nästa vecka??? :)

• daydreamerinlove

hmmm... här är en till som satsat på fint väder o inte tänkt längre.
    är det NÅGON HÄR som vet vad smhi har tippat för väder för oss?

• daydreamerinlove

moa; ni har inte varit på åhlens på em idag eller?

• daydreamerinlove

moa; har mailat kicki... blir det men vet inte till 100 % vad jag vill ha än mer än att det blir en knippe (7 st) utanför festlokalen samt 6 balloner/tyll med tyngd längs trappan upp. vad var det ni skulle ha?

jo, om åhlens. jag var där o kikade igår och det var en tjej och hennes kille som stod vid smyckena o diskuterade fram o tillbaka. o det lät som om det var till ett speciellt tillfälle. har ju sett bilden på er på eran bröllopssida här på BT o tyckte ni var lika. blev lite full i skratt, för jag tänkte just på hur man kan dela en massa på nätet och gå rakt förbi varandra IRL. :)

har ringt och ändrat smaken på tårtan- nu har jag alldeles för mkt tid kvar. börjar tveka på allt jag var så tvärsäker på innan. *s

• daydreamerinlove

AnniePannie; skönt att man är i gott sällskap ;)

• daydreamerinlove

jag spanar på smhi men de hade bara prognos till onsdag :(
    det här med psalmer ingår när man har en kyrklig vigsel, vad man än må tycka. vi har fyllt ut med 3 sånger utöver det, känns bra för oss vilket gör att det inte bara bli "tråkiga" psalmer. eller tråkiga o tråkiga, men alla känner ju inte att det är så känslofyllt eller talar direkt till hjärtat- så det känns som vi får det bästa av allt. kan dock tillägga att jag lyssnar sönder solosångerna innan så jag inte ska börja storlipa i kyrkan :)

åhhh.... lång väntan. och ändå. bara en vecka kvar tjejjer... ;)

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007