Inlägg från: InaHjärtarAdam |Visa alla inlägg
  • InaHjärtarAdam

orkar inte ha det så här mer

usch vilken hemsk läkare!!

och klart att du inte ska sluta äta!
    men frågan är vad man kan göra?
    hur äter du, när äter du, vad äter du?
    äter du nyttigt och i lagom mängd och regelbundet och rör på dig?

jag vill inte på något vis läxa upp dig, men jag frågade mig själv den här frågan för några månader sen. helt ärligt kunde jag erkänna att jag inte var så nyttig som jag ville tro. kunde lätt småäta upp en hel sockerkaka under en dag, åt mycket fettigt och sockrigt och rörde mig typ ingenting.
    för att få bukt med det här började jag gå från och till skolan, vilket blir ca 1 mil om dagen bara den vägen, jag slutade äta så mycket socker varje dag. nu räcker det med en bit kaka eller bulle en dag i veckan. äter vi ute så är det helst sushi som är nyttigt och allt detta har inte varit så jättejobbigt att genomföra. resultatet är också att jag har fått höra av vänner och i skolan att jag har gått ner i vikt, kläderna sitter lösare och mina tuttar har verkligen krympt nämnvärt (jippie!!!) nu har jag ingen våg eftersom jag får lite panik av såna, men huvudsaken är att man känner sig fin! plus att jag inte kan springa och väga mig stup i kvarten vilket jag gjorde när jag hade en.

kolla ett par avsnitt på "du är vad du äter" på trean, köp en stegräknare och peppa dig själv!

eventuellt kanske också göra en tarmsköljning? det sägs göra så att man går ner i vikt! har läst om olika sorters tarmsköljningar och genom vissa metoder kan man få ut ca ett halvt kilo plack ur tarmarna varje dag! hörde om en man som gick ner 14 kg bara genom en tarmsköljning!

• InaHjärtarAdam

kan tillägga att jag t yp heter lättja och lathet i andranamn, men om jag lyckades så lär du också göra det!

lycka till!!! du kommer vara jättevacker på din stora dag :)

Svar på tråden orkar inte ha det så här mer